اسکوتر برقی و هاوربرد

کدام اسکوتر برقی بهتر است؟! در سال 2024

کدام اسکوتر برقی بهتر است

آیا آماده هستید تا هیجانات خود را به سطح بعدی ببرید؟ هاوربردها روشی هیجان انگیز و آینده نگرانه برای رفت و آمد در شهر ارائه می دهند و انتخاب مناسب برای نیازهای شما می تواند تفاوت زیادی در تجربه سواری شما ایجاد کند. با گزینه های بسیار موجود در بازار، مهم است که درک روشنی از آنچه باید هنگام انتخاب اولین هاوربرد خود به دنبال آن باشید، داشته باشید. در این راهنمای جامع خرید هاوربرد، ما فاکتورهای کلیدی را که باید در نظر بگیرید، ویژگی‌های متفاوتی که باید به آنها توجه کنید را بررسی می‌کنیم و نکات ارزشمندی را برای اطمینان از تصمیم‌گیری آگاهانه به شما ارائه می‌کنیم.

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی دریفت طرح آب و آش

13,000,000 تومان12,380,000 تومانخرید کنید

راهنمای جامع خرید و پاسخ به سوال کدام اسکوتر برقی بهتر است؟!

کدام اسکوتر برقی بهتر است

اسکوتر برقی ها که به نام اسکوترهای خود متعادل کننده نیز شناخته می شوند، در سال های اخیر محبوبیت قابل توجهی به دست آورده اند. این دستگاه‌های براق و برقی به سوارکاران اجازه می‌دهند بدون زحمت از محیط اطراف خود عبور کنند و آنها را به انتخابی جذاب هم برای اهداف تفریحی و هم برای رفت و آمد تبدیل می‌کند. قبل از ورود به فرآیند انتخاب، بسیار مهم است که نیازها و ترجیحات خود را تعیین کنید، مانند بودجه، زمین سواری و ویژگی های مورد نظر.

راهنمای جامع خرید اسکوتر و هاوربرد

کدام اسکوتر برقی بهتر است

اگر با اسکوترهای هوشمند آشنایی زیادی ندارید و از طرفی قصد خرید اسکوتر یا هاوربرد را برای خود یا فرزندتان دارید، حتما مطلب راهنمای خرید اسکوتر  را به صورت کامل مطالعه کنید.

اما به صورت اجمالی به موارد کلیدی در این قسمت اشاره می‌کنیم:

هدف از خرید:

اگر هدف شما از خرید اسکوتر تنها سرگرمی و بازی است، پیشنهاد ما به شما خرید اسکوترهای هوشمند تعادلی می‌باشد. اما اگر علاوه بر جنبه سرگرمی، کاربردی بودن آن نیز برای شما اهمیت دارد، پیشنهاد ما به شما اسکوتر دسته دار است. سرعت اسکوتر دسته دار نسبت به اسکوترهای تعادلی، بیشتر بوده، همچنین قادر به پیمایش مسافت‌های طولانی درون شهری ‌می‌باشد. این نوع اسکوترها دارای پدال گاز و ترمز بوده و از ایمنی خوبی برخوردار است.

سن کاربر:

هاوربردها و اسکوترهای دسته دار، هر دو برای تمامی سنین قابل استفاده است. البته ذکر این نکته ضروری است که در اسکوترهای دسته دار، مدل‌هایی اختصاصی برای بزرگسالان، کودکان و نوجوانان طراحی شده است. که با توجه به سن کاربر باید مدل مناسب انتخاب گردد.

وزن:

برای خرید اسکوتر اگر سن شما حدود ۷ تا ۱۲ سال است و محدوده وزنی شما زیر ۳۰ کیلوگرم است، بهترین گزینه انتخابی برای شما، اسکوتر هوشمند ۶.۵ اینچ و یا اسکوتر هوشمند ۸ اینچ خواهد بود. همچنین اسکوترهای دسته دار مدل اسکوتر برقیتاشو طرح میجیا و اسکوتر برقی کوگو برای شما گزینه‌ای عالی است.

اگر محدوده سنی شما بیش از ۱۲ سال است و وزنی در حدود ۳۰ الی ۱۰۰ کیلوگرم دارید، درصد انتخاب شما بالاتر است و تمامی ابعاد اسکوتر ازجمله ۶.۵ اینچ، ۸ اینچ، ۱۰ اینچ و آفرود، مناسب شما است. همچنین تمامی اسکوتر برقی های دسته دار نیز می‌تواند گزینه‌ی انتخابی شما باشد.

کیفیت و گارانتی اسکوتر برقی:

برد الکترونیکی و باتری از قطعات بسیار مهم در اسکوتر هستند. اگر قطعات تعبیه شده در اسکوتر، مرغوب نباشند، قطعا پس از مدت زمان کوتاهی سوخته و یا خراب می‌شوند.

تشخیص این که اسکوتر از کیفیت کافی برخوردار است برای مشتری، کار دشواری است. متاسفانه اتفاق افتاده که قطعات داخلی اسکوتر، دست دوم بوده و یا باتری اسکوتر فاسد شده. بنابراین تنها خرید اسکوتر هوشمند از یک مرکز معتبر و با سابقه می‌تواند به شما در هنگام خرید تضمین دهد که اسکوتر، از کیفیت کافی برخوردار است.
همچنین راه دیگری که برای اطمینان بیشتر می‌توان به آن استناد نمود ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش از مجموعه فروشنده یا آن فروشگاه است تا بتواند ایمنی ، سلامت و اصالت کالای خود را تضمین نماید.

همچنین میتوانید مطالعه کنید: اموزش اسکوتر برقی دسته دار 2024

بهترین اسکوتر برقی برای شما به عوامل مختلفی از جمله نیازها، بودجه و ترجیحات شخصی شما بستگی دارد

محدوده استفاده:

کیفیت ساخت:

  • از جنبه‌های مهم، کیفیت ساخت اسکوتر و اجزای آن نقش دارد. اسکوترهایی با بدنه مقاوم و قطعات با کیفیت معمولاً دوام بیشتری دارند

سیستم ترمز:

  • وجود سیستم ترمز قوی و قابل اعتماد بسیار اهمیت دارد. ترمز‌های الکتریکی یا مکانیکی باید به اندازه کافی قدرتمند باشند تا ایمنی سوارکار را تضمین کنند

ویژگی‌های ایمنی:

  • سیستم‌های ایمنی مانند چراغ‌های جلو و عقب، سیگنال‌ها و سیستم‌های ضدسرقت می‌توانند تجربه سوارکاری را بهبود بخشند

  • قابلیت تاشو (قابل جمع شدن):
  • در صورتی که نیاز به حمل آسان دارید، اسکوترهایی که قابلیت تاشو دارند و اندازه کمی پس از تاشو شدن دارند، گزینه خوبی هستند

.

در اینجا چند مورد از بهترین اسکوترهای برقی در بازار آورده شده است

  • اسکوتر برقی تعادلی 8 اینچ طرح اب و اتش :
  • این دستگاه میتواند 30 دقیقه الی 2 ساعت را با توجه به نحوه استفاده و عملکرد به شما خروجی مفید دهد و دارای برد 3 تکه بسیار با کیفیت است . این برد دارای ۲ قسمت اصلی و یک مادربرد در سطح کیفیتی A++ است . باتری استفاده شده در این محصول ساخت کمپانی اسمارت بالانس بوده و با توجه به رعایت استاندارد های این شرکت در تولید آن کیفیت بالایی را داراست.
  • اسکوتر برقی Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2:
  • این اسکوتر برقی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسکوتر برقی با عملکرد بالا و قیمت مناسب هستند. دارای سرعت حداکثر 25 کیلومتر در ساعت، برد 45 کیلومتر و موتور 300 وات است.
کدام اسکوتر برقی بهتر است
  • xiaomi360.ir
  • اسکوتر برقی Xiaomi Mi Electric Scooter Pro 2
  • اسکوتر برقی Ninebot Max G30P: این اسکوتر برقی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسکوتر برقی با برد طولانی و قابلیت حمل هستند. دارای سرعت حداکثر 30 کیلومتر در ساعت، برد 65 کیلومتر و موتور 350 وات است.
کدام اسکوتر برقی بهتر است
  • hobbycenter.ir اسکوتر برقی Ninebot Max G30P
  • اسکوتر برقی Segway Ninebot KickScooter ES2: این اسکوتر برقی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسکوتر برقی مقرون به صرفه هستند. دارای سرعت حداکثر 25 کیلومتر در ساعت، برد 25 کیلومتر و موتور 250 وات است.
کدام اسکوتر برقی بهتر است
  • www.digikala.com اسکوتر برقی Segway Ninebot KickScooter ES2
  • اسکوتر برقی Segway Ninebot MAX: این اسکوتر برقی یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسکوتر برقی با راحتی و قابلیت مانور بالا هستند. دارای سرعت حداکثر 25 کیلومتر در ساعت، برد 40 کیلومتر و موتور 350 وات است.
کدام اسکوتر برقی بهتر است
پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی آفرود طرح اب و اتش اسمارت بالانس

12,000,000 تومان11,790,000 تومانخرید کنید

نتیجه گیری

در اینجا چند نکته برای انتخاب بهترین اسکوتر برقی برای شما آورده شده است:

  • نیازهای خود را در نظر بگیرید. به چه چیزی نیاز دارید؟ آیا به یک اسکوتر برقی با سرعت بالا، برد طولانی یا قابلیت مانور بالا نیاز دارید؟
  • بودجه خود را در نظر بگیرید. اسکوترهای برقی می توانند قیمت های مختلفی داشته باشند.
  • ترجیحات شخصی خود را در نظر بگیرید. آیا به دنبال یک اسکوتر برقی سبک وزن، جمع و جور یا بادوام هستید؟

با در نظر گرفتن این عوامل، می توانید اسکوتر برقی مناسبی را برای نیازهای خود پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *