اسکوتر برقی و هاوربرد

مقایسه اسکوتر برقی 2024

مقایسه اسکوتر برقی
پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات

29,000,000 تومان28,780,000 تومانخرید کنید

راهنمای جامع معرفی و مقایسه اسکوتر برقی دسته دار

مقایسه اسکوتر برقی

هدف اصلی از خرید اسکوتر برقی چند میلیونی ساده است: لذت و هیجان.

مردم به دنبال یک اسکوتر خود متعادل کننده دسته دار می گردند زیرا مشکل اسکوترهای خود بالانس تعادل است. از همان روزهای ابتدایی که اسکوتر برقی وارد بازار شدند، بسیاری از افراد از عدم توانایی در حفظ تعادل شکایت داشتند که ممکن است باعث سقوط و آسیب دیدن آنها شود.

بیش از 91 درصد از جراحات متقاعد شده توسط اسکوتر برقی ها به دلیل سقوط بوده است. بنابراین، اگر هنوز هم همین نگرانی را دارید، به من اطلاع دهید که تعادل با اسکوتر برقی ها دیگر مشکلی ندارد. راه حل مشکل اسکوتربرقی در یک کلمه “اسکوتر برقی دسته دار “نامیده می شود.

اکنون با ویژگی ایمنی، می‌توانید بچه‌هایتان را در حال سوار شدن بر هاوربرد ببینید و شوق اسکوتر برقی د آن‌ها را ارضا کنید، بدون اینکه نگران دیدن اشک‌هایشان در چند دقیقه آینده باشید. بدون هیچ مقدمه ای، بیایید بدانیم کدام اسکوتر برقی ها در لیست برتر اسکوتر برقی های من با دسته فرمان وجود دارند.

مقایسه چهار نوع از بهترین اسکوتر برقی دسته دار

1- SWAGTRON T3 سواگترون تی تری

مقایسه اسکوتر برقی

این اسکوتر برقی توسط یکی از بزرگترین تولید کنندگان اسکوتر برقی در ایالات متحده ساخته شده است. هیجان‌انگیزترین بخش این اسکوتر برقی این است که با یک فرمان عرضه می‌شود. اگر می خواهید اسکوتر برقی بخرید، بسیاری از ویژگی های دیگر می توانند برای شما مفید باشند.

این دستگاه دارای چرخ های 4.5 اینچی است و برای سوار شدن بر روی سطوح صاف کاملاً عالی است. ژیروسکوپ داخلی به حرکت این اسکوتر برقی کمک می کند و با توجه به جابجایی وزن بدن می توانید اسکوتر برقی را کنترل کنید. شما باید سوار این اسکوتر برقی روی سطحی ناهموار را نادیده بگیرید. چون این شانس را دارد که آن را از بین ببرد.

اسکوتر برقی دارای فضای پای کافی برای داشتن یک سواری راحت در کنار آن است. عرض آن 23 اینچ و عمق آن 7 اینچ است. اسکوتر برقی در شب با چراغ های ال ای دی که در بدنه آن تعبیه شده بسیار چشمگیر به نظر می رسد.

اسکوتر برقی یک بند تعبیه شده در زیر دستگاه دارد تا حمل آن را در زمانی که سوار نمی‌شوید آسان‌تر کند. وزن اسکوتر برقی 22 پوند است. و ممکن است برای کودکان شما کمی سنگین تر باشد، اما برای بزرگسالان، این یک خرید عالی است. این وزن بدن تا 220 پوند را پشتیبانی می کند. می تواند با حداکثر سرعت 8 مایل در ساعت حرکت کند.

هنگامی که باتری به طور کامل شارژ شود، می تواند تا 11 مایل بدون وقفه طی کند. تمامی امکاناتی که این اسکوتر برقی دارد با موتور 250 واتی ارتقا یافته است. سیستم مدیریت هوشمند باتری این اسکوتر برقی به نظارت بر وضعیت فعلی باتری و ولتاژ کمک می کند.

دارای سه حالت سواری است و شما می توانید با توجه به سطح سواری و سن خود انتخاب کنید. این اسکوتر برقی دارای اسپیکر بلوتوثی نیز می باشد. بنابراین لازم نیست حوصله خود را هنگام سواری بی سر و صدا داشته باشید. اسکوتر برقی را می توان به دستگاه های اندروید و iOS متصل کرد و می توانید موسیقی مورد علاقه خود را در حین سواری پخش کنید.

این بدون شک دارای گواهینامه UL2272 است و تمام نگرانی های ایمنی که ممکن است داشته باشید را پوشش می دهد. پوسته این اسکوتر برقی از پلی کربنات اختصاصی ساخته شده است که باعث می شود حتی در صورت آتش گرفتن اسکوتر برقی بتوانید در امان بمانید.

مزایا :

  • دارای گواهینامه UL2272
  • بدنه پلی کربنات اختصاصی
  • چراغ های LED نصب شده است
  • بلندگوهای بلوتوث
  • اتصال اندروید و iOS
  • سه سطح مختلف سواری

معایب:

فقط برای زمین صاف خوب است
حداکثر سرعت پایین تر
استفاده برای کودکان سنگین تر است

اگر به دنبال اسکوتر برقی هستید که دارای ویژگی هوشمند باشد و عموماً ترجیح می‌دهید فقط در زمین‌های هموار سوار شوید، این یکی است. می توانید آن را به همراه دسته فرمان برای کودکان خود خریداری کنید تا تجربه ایمن سواری را به آنها هدیه دهید.

2- SEGWAY MINI PRO سگوی مینی پرو

مقایسه اسکوتر برقی

Segway یکی از اولین شرکت هایی است که شروع به تولید اسکوتر برقی کرد. این اسکوتر برقی دارای چرخ های 10.5 اینچی است و برای سواری در زمین های مسطح و همچنین زمین های ناهموار عالی است.

با چراغ های LED نصب شده می توانید در شب نیز سواری ایمن و هیجان انگیز با این اسکوتر برقی داشته باشید. این اسکوتر برقی حداکثر سرعت باورنکردنی تا 10 مایل در ساعت دارد و پس از شارژ کامل باتری، می‌تواند تا 14 مایل طی کند.

اسکوتر برقی دارای باتری است که می تواند تا 4 ساعت در یک حرکت دوام بیاورد. این بدان معناست که با یک بار شارژ اسکوتر برقی می توانید از ساعت های طولانی تر سواری لذت ببرید. این دستگاه می تواند حداکثر بار تا 220 پوند را حمل کند. می تواند تقریباً همه سواران را ببرد.

موتورهای دوگانه 360 وات نیروی اسکوتر برقی را تامین می کند تا تمام عملکردهای آن را فراهم کند.

این دستگاه فضای پا کافی دارد و 21.5 اینچ عرض دارد. ضربه گیر اسکوتر برقی اطمینان حاصل می کند که در هنگام برخورد با دیوار یا غلتک روی زمین کمترین آسیب را به آن وارد می کند. هاوربرد در قسمت سنگین تر کمی وزن دارد. که می تواند برای کودکان کمی سنگین تر باشد. کیسه ای که در امتداد دستگاه قرار می گیرد، به شما امکان می دهد زمانی که به سمت آن سوار نمی شوید، آن را از یک مکان به مکان دیگر حمل کنید.

روروک مخصوص بچه ها شیب مناسبی دارد و نیازی نیست در هنگام بالا رفتن از هر منطقه شلخته با اسکوتر برقی نگران باشید. اسکوتر برقی دارای تمامی امکانات ایمنی است و دارای گواهینامه UL2272 می باشد. برای افزایش پایداری و تعادل، اسکوتربرقی یک فرمان اضافه می کند که برای مبتدیان بسیار مفید است.

برای خرید Segway mini pro handlebar اینجا را کلیک کنید

اسکوتر برقی را می توان با اپلیکیشن موبایلی که در کنار هاوربرد قرار می دهد به دستگاه های iOS و اندروید متصل کرد و از ریموت کنترل، کنترل سرعت، چراغ های قابل تنظیم، دزدگیر و غیره استفاده کرد.

هاوربرد همچنین دارای یک گزینه بلوتوث از پیش نصب شده است تا سواری شما را لذت بخش تر کند.

مزایا:

دارای گواهینامه UL2272
چرخ های پهن تر
فضای پا بهتر
حداکثر سرعت 10 مایل در ساعت
می تواند تا 14 مایل را با یک بار شارژ بدود
تمایل مناسب برای زمین های ناهموار
ظرفیت تحمل وزن خوب
LED و بلوتوث نصب شده است
کیف برای حمل دستگاه در هنگام عدم سواری

معایب:

برای بچه ها سنگینه
نسخه بلوتوث نسبت به نسخه های دیگر کمی گران است

اگر به دنبال چنین هاوربردی هستید که ایمن ترین از این باشد، برای شما مناسب است. شما می توانید دسته ای را تهیه کنید که با اسکوتر سازگار است و فرزندان شما می توانند سواری ایمن با هاوربرد داشته باشند. این مقدار کمی گران است، اما کیفیت و استاندارد ارزش هزینه را دارد.

3- سگوی مین لایت Segway minlite

سگوی مین لایت

هاوربرد Segway miniLITE همچنین دارای دو موتور 350 واتی است که ترکیبی از آنها ویژگی ها و عملکردهای عالی را به کاربران ارائه می دهد. Segway یک برند قدیمی و قابل اعتماد برای تولید هاوربردهای کاربردی و بادوام است.

حداکثر سرعتی که می توانید با این هاوربرد با فرمان به دست آورید 10 مایل در ساعت است. سرعت با توجه به وزن بدن سوار متفاوت است. هنگامی که باتری هاوربرد به طور کامل شارژ شود، می تواند تا 11 مایل را در یک حرکت طی کند.

ظرفیت تحمل وزن این هاوربرد نسبت به سایرین بسیار کم است و می تواند تا 180 پوند وزن را حمل کند. این هاوربرد دارای یک باتری لیتیوم یون 155 وات ساعتی است که در عرض 3 ساعت به طور کامل شارژ می شود. این دستگاه دارای گواهینامه UL2272 است و به این ترتیب می توانید مطمئن باشید که این هاوربرد بدون انفجار و ایمن برای شماست.

دستگاه بلوتوث نصب شده است و با یک برنامه تلفن همراه رایگان ارائه می شود. چراغ های LED عقب هاوربرد قابل تنظیم و سفارشی سازی هستند. می‌توانید فرمان، کنترل سرعت و غیره را تغییر دهید. می‌توانید هر دو را سفارشی کنید: چراغ‌های LED عقب و عقب این هاوربرد.

اگر در شب سوار این هاوربرد هستید، چراغ های LED نصب شده دید عالی را به شما می دهد.

مزایا:

گواهینامه UL 2272
لامپ های ال ای دی
حداکثر سرعت خوب
دو موتور 350 وات
باتری لیتیوم یون 155 وات ساعت
بدون انفجار

معایب:

ظرفیت تحمل وزن کمتر

اگر می خواهید به کودک خود یک هاوربرد هدیه دهید که آنها حتی در شب از آن لذت ببرند، این هاوربرد برای شماست. چراغ های LED این هاوربرد قابل تنظیم است

4- سگوی ناین بات اس Segway ninebot s

مقایسه اسکوتر برقی

یکی دیگر از اسکوترهای خود متعادل کننده با دسته سگوی. Ninebot یک نسخه سبک تر از هاوربردهای Segway است و از نظر اندازه نسبتاً کوچک است.وزن Ninebot 28 پوند است.

و برای سواری در هر زمینی چه مسطح، ناهموار یا درهم و برهم راحت است. هاوربرد با دوام ساخته شده است و شما می توانید در هر فصلی از جمله بارانی سوار آن شوید.هاوربرد دارای تمامی امکانات برای دویدن کارآمد در شرایط مختلف جاده و موانع جزئی است.

این دستگاه می‌تواند قدرت خود را به صورت خودکار تنظیم کند تا تجربه‌ای روان را به سوارکار بدهد.Ninebot از قبل با چراغ های LED قابل تنظیم عقب نصب شده است و دید خوبی از عقب در شب ارائه می دهد.این دستگاه دارای لاستیک های بادی 10.5 اینچی و قدرت موتور 1600 وات است. می تواند تا 220 پوند وزن را تحمل کند

مزایا:

گواهینامه UL 2272
لامپ های ال ای دی
برای همه زمین خوب است
تنظیم خودکار قدرت
قدرت موتور عالی

معایب:

مقداری گران است.

اگر قیمت برای شما مهم نیست و می خواهید یک هاوربرد با کیفیت خوب داشته باشید که با یک دسته اضافی سازگار است، این بهترین گزینه برای شماست.

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی بچه گانه C2 Pro سگوی ناین بات

29,000,000 تومان28,480,000 تومانخرید کنید

نتیجه گیری مقایسه اسکوتر برقی :

مقایسه اسکوتر برقی

این دستگاه برای هر گروه سنی لذت بخش است. اگر برای فرزندتان هاوربرد می‌خرید، سعی کنید از آن‌هایی استفاده کنید که تراکم کمتری دارد. این دستگاه می تواند یک سرگرمی واقعی در تابستان باشد و تمام ویژگی هایی را دارد که تعطیلات شما را به یک زمان فوق العاده سرگرم کننده تبدیل کند

همچنین میتوانید مطالعه کنید:اسکوتر برقی بالانس 2024

.

منابع:https://hoverboardfans.com/hoverboards-with-handlebars/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *