دسته‌بندی نشده

روش کار اسکوتر برقی 2024

روش کار اسکوتر برقی
پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی دریفت طرح آب و آش

13,000,000 تومان12,380,000 تومانخرید کنید

راهنمای جامع اموزش روش کار اسکوتر برقی

روش کار اسکوتر برقی

اگر بازی‌های خارج از منزل را دوست دارید، هاوربردها ممکن است برای شما سرگرم کننده باشد. اگرچه آنها جایگزین سرگرم کننده ای برای اسکیت بورد، لانگ برد و رولربلید هستند، سواری هاوربرد ممکن است برای همه مناسب نباشد.

شما باید در مورد اقدامات احتیاطی اولیه ایمنی و نحوه دوچرخه سواری یاد بگیرید، همین امر در مورد هاوربردها نیز صدق می کند.

در این مقاله قصد داریم هر آنچه را که برای سوار شدن بر هاوربرد باید یاد بگیرید را به شما بگوییم. راهنمای جامع شما برای نحوه سوار شدن بر هاوربرد برای یک مبتدی.

نکات ایمنی برای هاوربرد شما

روش کار اسکوتر برقی

یادگیری راندن اسکوتر برقی شبیه به یادگیری دوچرخه سواری است. بعد از چند بار تلاش ساده می شود، و این مهارتی است که هر چند وقت یکبار از اسکوتر خود متعادل کننده خود استفاده می کنید، آن را حفظ می کنید. بنابراین، اگر ولخرجی نکنید، سواری ساده‌تر است.

همیشه عاقلانه است که قبل از یادگیری هر بازی یا وسیله نقلیه جدیدی با نکات ایمنی شروع کنید. این تضمین می کند که هنگام تلاش برای تفریح به خود یا دیگران آسیب نرسانید. اجازه دهید به اقدامات ایمنی که باید در هنگام سواری با هاوربرد در نظر داشته باشید، عمیق تر نگاه کنیم. ما اینجا هستیم تا تمام دانشی را که در مورد هاوربرد سواری داریم به شما منتقل کنیم. این شامل چیزی بیش از سوار شدن و برخاستن از راه دور است.

کلاه ایمنی محکم

محافظ های مچ دست

محافظ زانو پد آرنج

اگر بتوانید یک جفت شورت پددار به نام محافظ دنبالچه تهیه کنید، حتی بهتر است. اگر هاوربرد شما قبلاً هیچ نوع نورپردازی ندارد (اکثریت دارند) باید چراغ کفش بخرید. هنگام دوچرخه سواری در نور کم، چراغ ها مهم هستند تا شما بتوانید ببینید و سایر رانندگان و وسایل نقلیه بتوانند شما را ببینند. یادگیری راندن هاوربرد شبیه به یادگیری دوچرخه سواری است. بعد از چند بار تلاش ساده می شود، و این مهارتی است که هر چند وقت یکبار از اسکوتر خود متعادل کننده خود استفاده می کنید، آن را حفظ می کنید. بنابراین، اگر ولخرجی نکنید، سواری ساده‌تر است.

همچنین میتوانید مطالعه کنید :اموزش اسکوتر برقی

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی آفرود طرح اب و اتش اسمارت بالانس

12,000,000 تومان11,790,000 تومانخرید کنید

راهنمای گام به گام چگونه هاوربرد سوار شویم

روش کار اسکوتر برقی

مرحله اول:

اولین درک شما باید این باشد که همه هاوربردها به یک اندازه ساخته نمی شوند. برخی شامل ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند، مانند حالت یادگیری که شما را در این روش راهنمایی می‌کند و به یادگیری کمک می‌کند. بنابراین قبل از اینکه به روش جدید حمل و نقل خود بروید، دستورالعمل ها را بخوانید و با آن آشنا شوید. قبل از پریدن به بهترین سطح شیب دار ویلچر، تخته خود را احساس کنید. اگر هاوربرد شما فاقد دفترچه راهنما است، نگران نباشید. این به اندازه پای ساده است.

مرحله دوم :

هاوربرد خود را در مرحله دو روشن کنید. اگرچه ممکن است تغییراتی وجود داشته باشد، دکمه اغلب در قسمت عقب و نزدیک به درگاه شارژ قرار دارد. از تلاش برای ورود به وسیله نقلیه جدید خود در حالت خاموش خودداری کنید زیرا خود را متعادل نمی کند و مرحله 3 به طور مداوم بررسی می کنید که آیا باتری شما کاملاً شارژ شده است یا خیر

سفر شما نباید کوتاه شود زیرا باتری باید شارژ شود. علاوه بر این، یک باتری پر همیشه بهترین عملکرد را برای شما فراهم می کند.

مرحله سوم:

پس از آن، مطمئن شوید که هاوربرد شما روی یک سطح صاف و صاف قرار دارد. برای اولین بار، ممکن است بخواهید هاوربرد خود را در کنار چیزی قرار دهید که می توانید روی آن بگیرید. پس از آن فقط می توانید یک پا را روی هاوربرد خود قرار دهید. زیاد بهش فکر نکن به سادگی یک قدم بالا بروید انگار که از پله ها بالا می روید. همه چیز فوق العاده طبیعی است.

مرحله چهارم:

در برخی از هاوربردها ممکن است یک چراغ سبز در کنار گیج باتری دیده شود. اگر این شما را روشن کرد، راحت باشید پای دوم خود را روی آن بگذارید. اگر مال شما این را ندارد نگران نباشید. به سادگی با پای دیگر خود قدم بردارید. اگر زمین بخورید و مجبور شوید یک قدم به عقب برگردید، اشکالی ندارد.

هنگامی که به تخته خود دست پیدا کردید، هر دو پا را روی تخته خواهید داشت. تا جایی که می توانید بین پاهای خود فاصله بیندازید زیرا حالت پهن به ثبات کمک می کند.

مرحله پنجم:

هنگامی که سوار کشتی شدید، هاوربردها برای کمک به تعادل شما ساخته شده اند، بنابراین زمانی را برای استراحت و عادت کردن به این احساس اختصاص دهید. اگر بعد از اطمینان از تعادل خود و آماده شدن برای حرکت، هاوربرد شما جلوتر و سریعتر حرکت می کند.

به این ترتیب سرعت هاوربرد خود را افزایش داده و متوقف می کنید. به هر جا که تکیه کنی به دنبالش خواهد آمد. به آرامی شروع کنید و قبل از خم شدن به جلو صبر کنید تا آماده شوید.

مرحله ششم:

چرخش به همان اندازه ساده است. انگشت پای راست خود را به سمت پایین بگیرید تا در جهت عقربه های ساعت بچرخد. بررسی کنید که پای مقابل همچنان افقی است. در غیر این صورت نوبت شما برعکس خواهد شد. همین کار را با پای چپ خود انجام دهید تا به سمت دیگر بچرخید. به سادگی به عقب خم شوید تا به سمت عقب حرکت کنید. همه چیز به نحوه توزیع وزن شما بستگی دارد. در حال حاضر، شما می توانید ماهرانه با پاهای خود هدایت کنید.

و بله، واقعاً به همین راحتی است. اینها اصول اولیه هاوربرد سواری هستند. چیز زیادی دخیل نیست. هر کسی با کمی تمرین می تواند آن را انجام دهد. شما می توانید با کمی آموزش اضافی در آن متخصص شوید.

مرحله هفتم:

اکنون باید از خود بپرسید که چگونه از هاوربرد پیاده شوید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که حرکت را متوقف کنید و صاف بایستید. فقط وقتی زمان رفتن است از روی هاوربرد بایستید. این همه است. اکنون شما آماده هستید که در اطراف شناور شوید!

پیشنهاد خرید

چرخ و موتور اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

1,900,000 تومان1,790,000 تومانخرید کنید

اشتباهاتی که نباید هنگام سوار شدن بر اسکوتر برقی مرتکب شوید:

روش کار اسکوتر برقی

اگر بپرسید که سوار شدن بر هاوربرد چقدر سخت است، یادگیری آن یک فرآیند نسبتاً آسان است، مشروط بر اینکه از اشتباهات ذکر شده در زیر اجتناب کنید. این باعث می شود که شما سریع یاد بگیرید و به خودتان آسیب نرسانید

وزن ناکافی در جلو ی پا

شروع نکردن با وزن مناسب روی پای جلویی خطای دیگری است که اغلب انجام می شود. در نتیجه، پشت تخته بالا می رود و تعادل آن را دشوارتر می کند. برای جلوگیری از این امر، مطمئن شوید که وزن بیشتری را روی پای جلوی خود قرار دهید و در حالی که به جلو می روید به تدریج آن را به پای عقب منتقل کنید.

 

افزایش سرعت اولیه

یکی دیگر از مشکلاتی که کاربران مبتدی هاوربرد اغلب با آن مواجه می شوند، سرعت بسیار زیاد است. در نتیجه ممکن است دچار سردرگمی شوید و از بین بروید. به آرامی شروع کنید و به تدریج سرعت خود را افزایش دهید زیرا برای جلوگیری از این امر راحت تر می شوید.

  

نگاه کردن به پشت سر

همیشه جلو نگه داشتن چشمان خود یکی از مهم ترین نکاتی است که هنگام استفاده از هاوربرد باید به خاطر بسپارید. با انجام این کار، می‌توانید هرگونه موانع را پیش‌بینی کنید و مسیر خود را حفظ کنید.

ناتوانی در حفظ بازوی خود

نگه نداشتن بازوها به پهلو یکی دیگر از خطاهای رایج است. در نتیجه ممکن است تعادل و کنترل هیئت مدیره دشوارتر شود. بازوهای خود را در کنار خود نگه دارید و در عوض با تغییر وزن خود هدایت کنید.

پیشنهاد خرید

شاسی اسکوتر برقی تعادلی

900,000 تومان890,000 تومانخرید کنید

نکات مهم برای افزایش طول عمر باتری اسکوتر برقی

روش کاراسکوتر برقی

باتری هاوربرد چقدر دوام می آورد؟

در حالی که عوامل زیادی وجود دارد که می تواند بر عمر باتری اسکوتر برقی تأثیر بگذارد، نکاتی نیز برای افزایش عمر باتری آن وجود دارد.

به عنوان یک سوارکار، باید نکاتی را برای افزایش عمر باتری اسکوتر برقی بدانید. همچنین، باید تمام این ترفندها و نکات را به خاطر بسپارید و از هاوربرد خود طبق قوانین مناسب استفاده کنید.

حالا این نکات را بخوانید.

 

قبل از سوار شدن باتری را بررسی کنید

بنابراین، اولین کاری که باید انجام دهید این است که قبل از سوار شدن به آن، از وضعیت باتری مطلع شوید. یک نشانگر وجود دارد که وضعیت باتری را به شما اطلاع می دهد. اگر باتری کم باشد یک چراغ قرمز خواهید دید.

برخی از اسکوتر برقی چندین رنگ را به شما نشان می دهند تا از وضعیت باتری مطلع شوید. به عنوان مثال، رنگ سبز نشان می دهد که باتری کاملا شارژ شده است و رنگ نارنجی به معنای پایین تر بودن باتری از حد متوسط است.

بنابراین، شما باید پس از شارژ کامل اسکوتر برقی خود سوار آن شوید.

 

همچنین میتوانید مطالعه کنید:اسکوتر برقی از کجا بخرم 2024

به محدودیت وزن پایبند باشید

هر هاوربرد قادر به تحمل وزن خاصی است. شما باید به آن محدودیت وزن پایبند باشید. وزن استانداردی که هاوربرد می تواند حمل کند 220 پوند است. شما نباید از این حد تجاوز کنید.

در غیر این صورت روی عمر باتری هاوربرد تاثیر بسیار بدی خواهد گذاشت. باید در نظر داشته باشید که این محدودیت وزنی هم شامل وزن سوارکار و هم وسایلی است که هنگام سوار شدن بر روی هاوربرد با خود حمل می کند.

 

از شارزر صحیح استفاده کنید

ترفند دیگری که می توانید برای افزایش قدرت باتری اسکوتر برقی استفاده کنید، استفاده از شارژر مناسب برای محصول است. شما نمی توانید فقط یک شارژر تصادفی انتخاب کنید و هاوربرد را با آن شارژ کنید، اینطور نیست؟

انواع مختلفی از شارژرها برای شارژ باتری هاوربرد در بازار موجود است. آنها همچنین دارای کانکتورها و انواع ولتاژ هستند.

بنابراین، همیشه باید شارژری را انتخاب کنید که بتواند محکم با باتری لیتیوم یونی اسکوتر برقی ادغام شود. استفاده از یک شارژر مناسب می تواند عمر باتری اسکوتر برقی را به طور جادویی افزایش دهد.

 م

مطمین شوید دستگاه هنگام شارز خاموش است

آخرین، اما نه کم اهمیت، شما باید مطمئن شوید که هاوربرد شما هنگام شارژ آن خاموش است. روشن کردن هاوربرد در حین شارژ می تواند به عمر باتری آن بسیار آسیب برساند.

همچنین، هنگامی که هاوربرد را خاموش می کنید، به باتری ها و سیستم اجازه راه اندازی مجدد و استراحت می دهید. هاوربرد خود را هر روز شارژ کنید.

پیشنهاد خرید

کیف اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ (هارد کیس)

700,000 تومان690,000 تومانخرید کنید

سوالات متداول:

Q1. آیا روش کار اسکوتر برقی آسان است؟

پاسخ: سوار شدن به هاوربرد خود به این سو و آن سو و پیاده شدن نیز ساده است. تعادل دینامیکی که اسکوتر برقی در آن حرکت می کند با تغییر وزن بدن شما ایجاد می شود.
بر اساس مرکز ثقل شما، یک ژیروسکوپ داخلی با سنسورهای شتاب تخته را حرکت می دهد. سوارشدن آن به محض دریافت آن بسیار آسان است.

Q2. آیا بچه ها می توانند اسکوتر برقی سوار شوند؟

پاسخ: برای کودکان 8 سال و بالاتر، اکثر اسکوتر برقی توصیه می شود. بنابراین، فقط شما با فرزند خود آشنا هستید.
برای استفاده از اسکوتر برقی، که مهارت هایی هستند که لزوماً در سن خاصی رشد نمی کنند، تعادل و هماهنگی لازم است. علاوه بر این، حداکثر سرعت اسکوتر برقی کودکان از 6 تا 9 مایل در ساعت متغیر است.

منابع:https://hoverboardfans.com/how-to-ride-a-hoverboard/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *