اسکوتر برقی و هاوربرد

اموزش اسکوتر برقی 2024

اموزش اسکوتر برقی
پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی دریفت طرح آب و آش

13,000,000 تومان12,380,000 تومانخرید کنید

راهنمای جامع اموزش اسکوتر برقی و نحوه استفاده از ان

آیا برای یادگیری اموزش اسکوتر برقی دچار مشکل شده اید و از استفاده از هاوربرد خود می ترسید؟ اگر این مشکل با شماست، ما می توانیم در این زمینه به شما کمک کنیم. یادگیری راندن هاوربرد در مقایسه با سایر وسایل حمل و نقل مشابه مانند اسکوتر برقی آسان است.

درست مانند یک اسکوتر برقی متعادل کار می کند و به کاربر اجازه می دهد بدون ترس از افتادن آزادانه حرکت کند. اما مدیریت هاوربرد به روشی کارآمد مورد نیاز است تا مکانیک داخلی هاوربرد بتواند با استفاده از هوش مصنوعی حرکت خود را مدیریت کند.
معمولاً هنگام خرید هاوربرد، کتابچه‌های راهنمای یادگیری در دسترس کاربران قرار می‌گیرد تا بتوانند رفت و آمد شخصی خود را به شیوه‌ای عالی انجام دهند. هاوربرد با حالت یادگیری حالت مبتدی نیز نامیده می شود که مانند یک گزینه در بسیاری از هاوربردهای کلاس نخبه موجود است.

در این مقاله شما را راهنمایی می کنیم که چگونه می توانید اموزش اسکوتر برقی را یاد بگیرید و چگونه می توانید به راحتی ویژگی های متعدد آن را برای کنترل خود کشف کنید.

اموزش اسکوتر برقی برای تازه کار ها

اموزش اسکوتر برقی

زمانی که یک چیز جدید یاد می گیرید، قطعا کمی زمان می برد. معمولاً توصیه می شود هنگام یادگیری سواری جدید همیشه از حالت مبتدی شروع کنید. هاوربردها سرگرمی واقعی را برای شما به ارمغان می آورند و همچنین سفر شما را با هیجان و ماجراجویی همراه می کنند، اما تنها در صورتی که بتوانید آن را به طور موثر اداره کنید.

ویژگی‌های شگفت‌انگیز زیادی در هاوربردها وجود دارد که مطمئناً علاقه شما را افزایش می‌دهد و راحتی سواری در جاده را افزایش می‌دهد، از جمله خود تعادلی، نور، نوردهی صاف و غیره.

اگر قبلا از هاوربرد استفاده نکرده اید و هیچ ایده ای در مورد استفاده از آن ندارید، باید آن را از ابتدا شروع کنید. ظاهراً سوار شدن و کنترل هاوربرد آسان‌تر به نظر نمی‌رسد، اما هنگامی که تمرین آن را روی یک سطح ساده شروع کنید، سفر ایمن‌تری برای شما خواهد بود.

برخی از هاوربردها با موقعیت های سه سطحی در بازار از جمله مبتدی، متوسط و متخصص عرضه می شوند. شما می توانید سطح را مطابق با تخصص خود تنظیم کنید و به سواری خود ادامه دهید و هیجان واقعی را داشته باشید. با تنظیم حالت مناسب، می توانید عملکردهای سرعت، نور، حرکت و … را تنظیم کنید.

اگر مبتدی هستید، توصیه می شود تنظیمات هاوربرد خود را در حالت مبتدی تنظیم کنید. سرعت کم، نور قابل تنظیم و ویژگی های ساده، سطح اعتماد به نفس شما را در شروع کار افزایش می دهد و باعث می شود که علاقه بیشتری به این فعالیت ایجاد کنید.

اگر مدتی از راندن هاوربرد گذشته است و تجربه متوسطی در کنترل سرعت، ثابت نگه داشتن وضعیت و حرکت و غیره به دست آورده اید، می توانید به حالت متوسط بروید.

در حالت سطح خبره، ویژگی‌های شگفت‌انگیزی مانند سرعت بالا، حرکات هیجان‌انگیز و نمایش کامل چراغ‌های LED را تجربه خواهید کرد. مستقیماً به حالت حرفه ای یا متوسط تغییر ندهید، به خصوص اگر یک سوارکار تازه کار هاوربرد هستید.

بیشتر بخوانید : تعمیرات اسکوتر برقی تهران 2024

ایمنی اولویت اصلی است. قبل از شروع سوار شدن بر روی هاوربرد از تجهیزات ایمنی استفاده کنید. تراز چرخ هاوربرد را دوباره بررسی کنید. اگر متوجه شدید که آنها کمی ناهماهنگ هستند، توصیه می کنیم تا زمانی که آنها را تعمیر نکرده اید از آنها استفاده نکنید.

اگرچه، این لاستیک‌ها خودکنترل و متعادل هستند، با این حال باید قبل از شروع سفر، تجزیه و تحلیل مناسبی داشته باشید. در ابتدا توصیه می کنیم آرامش خود را حفظ کرده و سرعت خود را کم کنید. تا جایی که می توانید برای کاهش نگرانی و افزایش اعتماد به نفس خود تمرین کنید. هنگامی که وضعیت ایستادن روی اسکوتر برقی خود را به روش صحیح یاد بگیرید، احساس اعتماد به نفس و اشتیاق بیشتری خواهید داشت. همچنین، مدت زمان سواری خود را در اسکوتر برقی طولانی تر می کنید.

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی آفرود طرح اب و اتش اسمارت بالانس

12,000,000 تومان11,790,000 تومانخرید کنید

ایمنی در اموزش اسکوتر برقی

اموزش اسکوتر برقی

ایمنی در این مورد حرف اول را می زند. اگر برای اولین بار است که سوار اسکوتر برقی می شوید، به خصوص به شما توصیه می شود که ابتدا از تجهیزات ایمنی استفاده کنید. همیشه توصیه می شود که از کلاه ایمنی با کیفیت خوب استفاده کنید تا در صورت بروز هرگونه حادثه، سر خود را از آسیب احتمالی سر نجات دهید.

همچنین توصیه می شود قبل از اینکه با هاوربرد خود به جاده بروید از محافظ زانو و آرنج استفاده کنید. این محافظ ها شما را در هنگام سواری با اسکوتر برقی حتی در زمین های ناهموار ایمن تر نگه می دارند. دستکش های دستی نیز برای ایمن نگه داشتن دست های شما هنگام سواری با هاوربرد مورد نیاز هستند.

جدا از امنیت و ایمنی خودتان، برخی از ویژگی‌های امنیتی داخلی در داخل اسکوتر برقی وجود دارد، از جمله چراغ‌های LED، سرعت کنترل‌شده، حسگرهای تشخیص، و خود تعادلی، و غیره. بار اول.

اسکوتر برقی یک وسیله نقلیه شخصی محبوب است که می تواند برای سرگرمی، رفت و آمد یا حتی حمل و نقل استفاده شود. اگر به تازگی اسکوتر برقی خریداری کرده اید یا می خواهید نحوه استفاده از آن را یاد بگیرید، این مقاله برای شما مناسب است. در اینجا یک آموزش کامل در مورد نحوه استفاده از اسکوتر برقی آورده شده است.

پیشنهاد خرید

چرخ و موتور اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

1,900,000 تومان1,790,000 تومانخرید کنید

اموزش اسکوتر برقی و نحوه سوار شدن

اموزش اسکوتر برقی

ابتدا مطمئن شوید که تمام الزامات بررسی ایمنی را انجام داده اید و هاوربرد را به روش صحیح بازرسی کرده اید. از این گذشته، این یک ماشین است و ماشین می تواند در هر زمان خراب شود، بنابراین بهتر است قبل از شروع سفر، وضعیت هاوربرد را دوباره بررسی کنید.

1-ابتدا تخته را به جای زمین ناهموار روی سطح ساده قرار دهید
2-هاوربرد را روشن کنید و به جای حرکت زیاد روی آن بایستید. همیشه توصیه می شود ابتدا یک پا را روی هاوربرد قرار دهید و زمانی که شروع شد و به طور پیوسته حرکت کرد، پس از اطمینان از تعادل، پای دیگر را قرار دهید.
3-به جای خم شدن یا حرکت زیاد، همیشه ثابت و صاف بایستید. این وضعیت ثابت سطح هیجان را بالا می برد و همچنین شادی شما را دو چندان می کند
4-هاوربردها بر روی هوش مصنوعی کار می کنند اما شما می توانید حرکات خود را به راحتی با دستورات خود کنترل کنید

ممکن است در مورد آتش گرفتن هاوربرد هنگام سواری زیاد شنیده باشید، اما این فقط در مورد ساخت و کیفیت ضعیف است. یک هاوربرد با مواد با کیفیت عالی و ساخت مناسب هرگز منجر به خاموش شدن باتری های آن نمی شود.

هدف نهایی اموزش اسکوتر برقی تسهیل سفر شماست، اما شما نمی توانید بدون داشتن یک هاوربرد با کیفیت خوب و بی نقص از این سواری لذت ببرید. ویژگی های متعددی برای افزایش کنترل و تعادل آن دارد.

جدا از تمام ویژگی های امنیتی، هنوز هم باید نکات ایمنی را که در این مقاله به آن ها پرداخته ایم، رعایت کنید. یک هاوربرد با کیفیت خوب بخرید، همیشه از حالت مبتدی شروع کنید و هرگز حالت های مکرر را تغییر ندهید.

تجهیزات مورد نیاز

قبل از شروع اموزش اسکوتر برقی ، اطمینان حاصل کنید که تجهیزات مناسب را دارید. این شامل موارد زیر است:

  • اسکوتر برقی خود را شارژ کنید.
  • کلاه ایمنی بپوشید.
  • لباس و کفش مناسب بپوشید.
پیشنهاد خرید

شاسی اسکوتر برقی تعادلی

900,000 تومان890,000 تومانخرید کنید

مرحله 1: آشنایی با اسکوتر برقی

ابتدا، باید با اسکوتر برقی خود آشنا شوید. اجزای اصلی اسکوتر برقی عبارتند از:

  • دسته: برای هدایت اسکوتر استفاده می شود.
  • پدال: برای افزایش سرعت اسکوتر استفاده می شود.
  • ترمز: برای کاهش سرعت یا توقف اسکوتر استفاده می شود.
پیشنهاد خرید

کیف اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ (هارد کیس)

700,000 تومان690,000 تومانخرید کنید

مرحله 2: حفظ تعادل

مهمترین مهارت برای یادگیری نحوه استفاده از اسکوتر برقی، حفظ تعادل است. برای حفظ تعادل، بدن خود را به جلو خم کنید و پاهای خود را در عرض شانه قرار دهید. همچنین، زانوها خود را کمی خم کنید تا بتوانید به راحتی تعادل خود را حفظ کنید.

اموزش اسکوتر برقی

در پنجره جدیدی باز می‌شودwww.totikala.ir

نحوه حفظ تعادل روی اسکوتر برقی

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی ۸ اینچ پوسته دو رنگ ( آبی قرمز)

9,000,000 تومان8,580,000 تومانخرید کنید

مرحله 3: ایستادن روی اسکوتر

هنگامی که می توانید تعادل خود را حفظ کنید، می توانید شروع به ایستادن روی اسکوتر کنید. برای انجام این کار، پاهای خود را روی پدال ها قرار دهید و بدن خود را به جلو خم کنید. همچنین، زانوها خود را کمی خم کنید تا بتوانید به راحتی تعادل خود را حفظ کنید.

اموزش اسکوتر برقی

در پنجره جدیدی باز می‌شودwww.totikala.ir

نحوه ایستادن روی اسکوتر برقی

مرحله 4: حرکت کردن

اکنون که می توانید ایستاده بمانید، می توانید شروع به حرکت کنید. برای انجام این کار، دسته را به جلو فشار دهید. هر چه بیشتر دسته را فشار دهید، سریعتر حرکت خواهید کرد.

اموزش اسکوتر برقی

در پنجره جدیدی باز می‌شودxn--mgbgvg9h5z.com

نحوه حرکت با اسکوتر برقی

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی ناین بات مینی پرو | ninebotminipro

39,000,000 تومان37,800,000 تومانخرید کنید

مرحله 5: کاهش سرعت و توقف

برای کاهش سرعت، دسته را به عقب بکشید. هر چه بیشتر دسته را بکشید، سریعتر سرعت خود را کم خواهید کرد. برای توقف کامل، دسته را به عقب بکشید و ترمز را فشار دهید.

اموزش اسکوتر برقی

در پنجره جدیدی باز می‌شودlozi.shop

نحوه کاهش سرعت و توقف با اسکوتر برقی

مرحله 6: پیچیدن

برای پیچیدن، دسته را به سمتی که می خواهید بپیچید، بچرخانید. هر چه بیشتر دسته را بچرخانید، پیچ شما تیزتر خواهد بود.

مرحله 7: چاله ها و موانع را دور بزنید

هنگام رانندگی با اسکوتر برقی، باید مراقب چاله ها و موانع باشید. برای دور زدن آنها، به آرامی سرعت خود را کم کنید و دسته را به سمتی که می خواهید بپیچید، بچرخانید.

مرحله 8: در مکان های امن اسکوترسواری کنید

اسکوترسواری باید در مکان های امن انجام شود. این مکان ها شامل مناطق پیاده روی، مسیرهای دوچرخه سواری و جاده های خلوت است. از اسکوترسواری در مناطق شلوغ، ترافیک دار و دارای موانع اجتناب کنید.

اموزش اسکوتر برقی و ریست کردن ان

در این ویدئو قصد داریم تا روش صحیح ریست کردن اسکوتر برقی را آموزش دهیم.توجه داشته باشید ریست کردن اسکوتر فقط در مواردی که در فیلم توضیح داده شده انجام شود در غیر این صورت امکان وارد شدن آسیب به برد و نیاز به تعمیر اسکوتر برقی وجود خواهد داشت

نکات ایمنی در اموزش اسکوتر برقی

در اینجا چند نکته ایمنی برای اسکوترسواری وجود دارد:

  • همیشه کلاه ایمنی بپوشید.
  • هنگام اسکوترسواری به اطراف خود توجه داشته باشید.
  • از اسکوترسواری در مناطق شلوغ یا ترافیک دار اجتناب کنید.
  • از اسکوترسواری در مناطق دارای موانع اجتناب کنید.
  • قبل از اسکوترسواری، اسکوتر خود را به خوبی بررسی کنید.
  • به اطراف خود توجه داشته باشید. به عابران پیاده، دوچرخه سواران و سایر وسایل نقلیه توجه داشته باشید.
  • سرعت خود را کنترل کنید. از سرعت زیاد در مناطق شلوغ یا ترافیک دار اجتناب کنید.
  • از ترمز ناگهانی خودداری کنید. ترمز ناگهانی می تواند باعث از دست دادن تعادل شما شود.
  • از اسکوترسواری در شرایط نامساعد آب و هوایی خودداری کنید. اسکوترسواری در آب و هوای بارانی یا برفی می تواند خطرناک باشد.
  • قبل از اسکوترسواری، اسکوتر خود را به خوبی بررسی کنید. مطمئن شوید که ترمزها، چرخ ها و اجزای دیگر اسکوتر در شرایط خوبی هستند.
  • اسکوتر خود را در مکانی امن و خشک پارک کنید. اسکوتر را در معرض نور مستقیم خورشید یا آب قرار ندهید.
  • اسکوتر خود را به طور منظم سرویس کنید. این به اطمینان از عملکرد صحیح اسکوتر کمک می کند.

با پیروی از این نکات، می توانید از اسکوترسواری خود لذت ببرید و از ایمنی خود نیز اطمینان حاصل کنید.

منابع : https://hoverboardsguide.com/hoverboard-with-learning-mode/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *