اسکوتر برقی و هاوربرد

اسکوتر برقی شیائومی 2024

اسکوتر برقی شیائومی
پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات

29,000,000 تومان28,780,000 تومانخرید کنید

راهنمای جامع معرفی و خرید اسکوتر برقی شیائومی

اسکوتر برقی  شیائومی

اسکوتر برقی شیائومی یکی از محبوب ترین اسکوترهای برقی در بازار است. این اسکوتر به دلیل قیمت مناسب، ویژگی های خوب و طراحی زیبا، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است.

با افزایش محبوبیت اسکوترهای برقی به عنوان یک وسیله حمل و نقل راحت و سازگار با محیط زیست، شیائومی به عنوان یکی از برندهای پیشرو در این فضا ظاهر شده است. اسکوترهای برقی شیائومی طراحی شیک، عملکرد چشمگیر و مقرون به صرفه بودن را با هم ترکیب کرده و آنها را به انتخابی برتر برای مسافران شهری و سواران اوقات فراغت تبدیل می کند. در این مقاله به بررسی بهترین مدل اسکوتر برقی شیائومی، ویژگی‌های آن‌ها و دلیل برجسته شدن آن‌ها در بازار خواهیم پرداخت.

اسکوتر برقی شیائومی دارای دو ترمز دیسکی است که ایمنی را در هنگام ترمزگیری افزایش می دهد. این اسکوتر همچنین دارای یک چراغ جلو و یک چراغ عقب است که ایمنی را در هنگام رانندگی در شب افزایش می دهد.

اسکوتر برقی شیائومی به راحتی تا می شود و می توان آن را به راحتی حمل کرد. این اسکوتر برای افراد بالای 16 سال و در انواع وزن ها مناسب است.

اسکوتر برقی شیائومی Mi به عنوان برترین اسکوتر در جهان محبوبیت پیدا کرده است.

سال گذشته کاهش ناگهانی قیمت بازار و خریداران برای خرید این محصول جذاب سرازیر شدند.

ویژگی های موتور قدرتمند، طراحی جذاب و اکنون قیمت پایین آن را به یک اسکوتر ضروری تبدیل کرده است.

بیایید برخی از ویژگی های فوق العاده آن را بررسی کنیم.در اینجا برخی از ویژگی های کلیدی اسکوتر برقی شیائومی آورده شده است:

  • صفحه نمایش LED
  • دو ترمز دیسکی
  • چراغ جلو و چراغ عقب
  • قابلیت تا شدن
اسکوتر برقی  شیائومی

اسکوتر برقی شیائومی یک گزینه عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسکوتر برقی با قیمت مناسب، ویژگی های خوب و طراحی زیبا هستند. این اسکوتر برای استفاده در مسافت های کوتاه تا متوسط ​​ایده آل است.

همچنین میتوانید مطالعه کنید : اموزش اسکوتر برقی 2024

سرعت بالا

این یک عامل مهم در تعیین قابلیت استفاده از اسکوترها است. به طور طبیعی، ما به دلیل سرعت، آن را در چرخه ها ترجیح می دهیم. ترجیح این مورد در هاوربرد نیز به دلیل همین ویژگی است. حداکثر سرعت اسکوتر برقی شیائومی Mi کمتر از 26.9 کیلومتر در ساعت نیست.

شتاب واقعا چشمگیر است. این اسکوتر تنها 6.3 ثانیه طول کشید تا به حداکثر سرعت خود برسد.

لطفاً به یاد داشته باشید که حداکثر سرعت مشروط است. قطعا به عوامل متعددی بستگی دارد. این عوامل وزن فردی است که سوار بر اسکوتر می شود. سطحی که اسکوتر روی آن در حال حرکت است. و چقدر سطح مایل است.

قطعا در مورد یک فرد سنگین که سوار است، در مورد سطح ناهموار و در مورد سطح شیبدار سرعت اسکوتر قطعا کاهش می یابد.

محدوده سفر

به راحتی می تواند مسافت معقولی را طی کند. باز هم این دلیلی است که ما آن را روی دوچرخه ها و بهترین هاوربردها ترجیح می دهیم. مسافت طی شده برای این 23.5 کیلومتر است. ما به شدت توصیه می کنیم که محدودیت ها را آزمایش نکنید. این نرخ چشمگیر به دلیل باتری هاوربرد باکیفیت نصب شده در محصول است. باتری 280 وات است. این اسکوتر روزانه 30 درصد مسافت بیشتری را در مقایسه با رقبای خود فراهم می کند.

سواران لطفا توجه داشته باشند که این محدوده در سطح شهری محاسبه می شود. مسافرت چندان هم روان نبود. گاهی اوقات به ترمز نیاز است و در بعضی جاها ارتفاعی برای بالا رفتن وجود دارد. فردی که در آن زمان دوچرخه سواری می کند 74 کیلوگرم وزن دارد.

قابل حمل بودن

خرید اسکوتر برقی

اسکوتر برقی شیائومی mi یک محصول بسیار قابل حمل است. دلیلش سبک بودنه شما به راحتی می توانید آن را با خود حمل کنید زیرا تنها 12 کیلوگرم وزن دارد.

دومین ویژگی که قابلیت حمل هر محصول را تعیین می کند، قابلیت تنظیم آن در مکان های باریک است. اسکوتر برقی شیائومی mi می تواند به راحتی تا شود تا حتی در مکان های باریک قرار گیرد.

ظرفیت تحمل وزن

اسکوتر برقی  شیائومی

حداکثر ظرفیت اسکوتر برقی شیائومی mi برای تحمل وزن صد و بیست کیلوگرم است. این بدان معناست که به راحتی می تواند فردی را که کمی اضافه وزن دارد حمل کند.

مقاومت آب

در راه، گرفتن آب طبیعی است. به خصوص وقتی باران می بارد. نگران نباشید اسکوتر برقی شیائومی Mi شما دارای گواهی IP54 ضد آب است.

کیفیت محصول

اسکوتر برقی  شیائومی

بدون شک محصولی با کیفیت است. دلیل آن ساده است و آن این است که سازنده خوشحال است که یک دوره گارانتی 12 ماهه را در اختیار شما قرار می دهد.

ایمنی

شکستن های سریع و مطمئن ناگهانی برای ایمنی در جاده مهم است. به لطف ترمزهای اسکوتر برقی شیائومی Mi. شما در جاده ایمن هستید. ترمزهای عقب با دیسک نصب می شوند. در حداکثر سرعت 24 کیلومتر در ساعت، مسافت ترمز اسکوتر برقی شیائومی Mi تنها 5 متر است. لاستیک های جلو نیز دارای سیستم ترمز هستند. این سیستم ترمز احیا کننده است.

لاستیک ها ویژگی مهم بعدی هستند. چسبندگی در جاده را افزایش می دهد. از شما در برابر افتادن محافظت می کند. مهمتر از همه این همان چیزی است که شما سوار آن هستید. هر گونه مشکل در لاستیک ها نه تنها ایمنی شما را به خطر می اندازد بلکه سفر را برای شما دشوار می کند.

لاستیک های اسکوتر برقی شیائومی mi کیفیت بالایی دارند. اینها پنوماتیک هستند.

قابلیت اتصال

فن آوری های روز ما را قادر می سازد تا لوازم جانبی خود را به راحتی متصل و کنترل کنیم. به خصوص گوشی های هوشمند بسیاری از چیزها را ممکن می کنند که حتی در گذشته نزدیک امکان پذیر نبودند. اسکوتر برقی Mi Xiaomi دارای تمام ویژگی هایی است که امکان اتصال از طریق بلوتوث را فراهم می کند. می توانید اسکوتر خود را با کنترل بیشتری به تلفن همراه خود متصل کنید.

توانایی تپه نوردی

قابلیت تپه نوردی اسکوتر برقی شیائومی mi بسیار چشمگیر است. شتاب قدرتمند اسکوتر را قادر می سازد تا به راحتی از سطوح شیب دار بالا برود.

شیائومی طیف گسترده ای از اسکوترهای برقی را ارائه می دهد که برای نیازهای مختلف طراحی شده اند.

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی بچه گانه C2 Pro سگوی ناین بات

29,000,000 تومان28,480,000 تومانخرید کنید

معرفی برخی مدل های اسکوتر برقی شیائومی 2024

Xiaomi Mi M36: این یک اسکوتر برقی محبوب و مقرون به صرفه با موتور 250 وات، حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت و برد تا 30 کیلومتر است. به دلیل طراحی سبک، قابل حمل و سهولت استفاده شناخته شده است.

اسکوتر برقی  شیائومی


امکانات

حداکثر سرعت آن 26.9 کیلومتر در ساعت است که واقعاً برای دویدن غول پیکر است برد آزمایش شده برای این اسکوتر 23.5 کیلومتر است بسیار سبک وزن است و وزن کل اسکوتر 100 کیلوگرم است توانایی ورزش سواری با وزن صد کیلوگرم را دارد این اسکوتر ضد آب با گواهینامه ip54 است

مزایای اصلی

با خیالی آسوده می آید و 12 ماه متنوع را برای شما فراهم می کند
برد اسکوتر عالی است
سرعت اسکوتر فوق العاده است

معایب اصلی

صفحه نمایش اطلاعات موجود نیست

سیستم تعلیق وجود ندارد که برای جاده های ناهموار مشکل ایجاد می کند

  • Mi Electric Scooter 4 Lite : این مدل مقرون به صرفه ترین اسکوتر برقی شیائومی است. دارای موتور 250 واتی، حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت و برد 30 کیلومتر است.
اسکوتر برقی  شیائومی
  • در پنجره جدیدی باز می‌شودwww.mi.com Mi Electric Scooter 4 Lite
  • Mi Electric Scooter 4 : این مدل پیشرفته تر از Mi Electric Scooter 4 Lite است. دارای موتور 300 واتی، حداکثر سرعت 27 کیلومتر در ساعت و برد 30 کیلومتر است.
اسکوتر برقی  شیائومی
  • در پنجره جدیدی باز می‌شودwww.mi.com Mi Electric Scooter 4
  • Mi Electric Scooter Pro 4 : این مدل بالاترین مدل اسکوتر برقی شیائومی است. دارای موتور 350 واتی، حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت و برد 45 کیلومتر است.
اسکوتر برقی  شیائومی
  • در پنجره جدیدی باز می‌شودxiaomionline.cl Mi Electric Scooter Pro 4
  • Ninebot KickScooter F40E : این مدل یک اسکوتر برقی تاشو است که برای استفاده در مسافت های طولانی تر طراحی شده است. دارای موتور 300 واتی، حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت و برد 40 کیلومتر است.
اسکوتر برقی  شیائومی
  • در پنجره جدیدی باز می‌شودstore.segway.com Ninebot KickScooter F40E
  • Ninebot KickScooter E22E : این مدل یک اسکوتر برقی کوچکتر و سبک تر است که برای استفاده در شهر طراحی شده است. دارای موتور 250 واتی، حداکثر سرعت 20 کیلومتر در ساعت و برد 25 کیلومتر است.
اسکوتر برقی  شیائومی

هنگام انتخاب اسکوتر برقی شیائومی، عوامل مختلفی را باید در نظر بگیرید، از جمله بودجه، نیازهای سفر و سطح تجربه خود.

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی Cunfon LZ500

43,000,000 تومان41,880,000 تومانخرید کنید

سخن پایانی

اسکوتر برقی  شیائومی

در پایان، شیائومی خود را به عنوان یک برند پیشرو در بازار اسکوترهای برقی تثبیت کرده است و طیف وسیعی از مدل‌ها را ارائه می‌کند که ترکیبی از طراحی زیبا، عملکرد چشمگیر و مقرون به صرفه بودن است. Xiaomi Mi Electric Scooter 4 Pro با حداکثر سرعت 18.6 مایل در ساعت و باتری دوربرد به عنوان یک گزینه با عملکرد بالا برای مسافران شهری و مسافران متمایز است. قابل حمل بودن اسکوتر مزیت دیگری است که به دلیل ساختار سبک و طراحی تاشو آن است که آن را برای استفاده روزمره کاربردی می کند.

شیائومی Mi Electric Scooter 4 Pro دارای ویژگی های کلیدی مانند سرعت و برد است. با حداکثر سرعت 26.9 کیلومتر در ساعت و برد آزمایش شده 23.5 کیلومتر، عملکرد عالی را برای سوارکاران ارائه می دهد. طراحی سبک وزن این اسکوتر، با وزن تنها 12 کیلوگرم، مانور و حمل و نقل آسان را تضمین می کند. همچنین دارای ظرفیت تحمل وزن تا 100 کیلوگرم است که سواران با اندازه های مختلف را در خود جای می دهد.

منابع :

.https://hoverboardsguide.com/mi-electric-scooter/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *