اسکوتر برقی و هاوربرد

اسکوتر برقی بالانس 2024

اسکوتر برقی بالانس
پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی دریفت طرح کهکشانی صورتی

13,000,000 تومان12,380,000 تومانخرید کنید

راهنمای جامع خرید اسکوتر برقی بالانس

اسکوتر برقی اتوبالانس (Self-balancing scooter) یا هاوربرد یکی از انواع اسکوترهای برقی است که با استفاده از حسگرهای ژیروسکوپ و شتاب‌سنج، تعادل را حفظ می‌کند و نیازی به فرمان یا پدال ندارد. این اسکوترها در سال‌های اخیر به محبوبیت زیادی دست یافته‌اند و به دلیل مقرون به صرفه بودن، قابل حمل بودن و سازگاری با محیط زیست، مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته‌اند.

هاوربرد برای تسهیل حمل و نقل شخصی استفاده می شود. با توجه به افزایش عدم اطمینان، گرانی، ترافیک و اهمیت رفت و آمد شخصی، استفاده از هاوربرد روز به روز در حال افزایش است.

از آنجایی که عصر تکنولوژی است و همه با پیشرفت وسایل ارتباطی و حمل و نقل در حال رقابتی شدن هستند. بنابراین، گزینه های زیادی در بازار موجود است که می توان به راحتی در مورد انتخاب بهترین اسکوتر برقی اتوبالانس سردرگم شد.

با توجه به اهمیت روزافزون و استفاده از اسکوتر برقی بالانس، این گزارش کاملاً تحقیقی را برای راهنمایی شما گردآوری کرده ایم. با مرور این گزارش، می‌توانید استفاده از هاوربردها را با خیال راحت درک کنید و در انتخاب بهترین هاوربرد برای استفاده شخصی خود با پشتوانه گزارش‌های مصرف‌کننده احساس راحتی بیشتری خواهید داشت.

هاوربرد نوعی اسکوتر برقی است که خود متعادل است و بنابراین استفاده از آن بسیار آسان است. برخلاف سایر وسایل رفت و آمد مشابه مانند اسکوتر برقی و اسکیت بورد و غیره، هاوربرد خود را متعادل می کند و بنابراین، هنگام سوار شدن حتی برای اولین بار، کار با آن بسیار آسان تر است.

نکات ایمنی برای استفاده اسکوتر برقی بالانس

اسکوتر برقی بالانس

سواری با هاوربرد اگرچه چندان دشوار نیست، اما پس از رعایت نکات ایمنی، می‌توانید آن را به طور موثر مدیریت کنید. ظاهراً بسیار ساده به نظر می رسد، اما برای سوار شدن به آن به شیوه ای کارآمد و هماهنگ، باید دستورالعمل های مناسبی داشته باشید.

برخی از مصرف کنندگان از خرید هاوربرد می ترسند زیرا موارد متعددی گزارش شده است که هاوربرد در حین سوار شدن آتش گرفته است. اما هر بار اینطور نیست. هاوربردهایی با متریال با کیفیت عالی، شرکت معتبر و لاستیک های هم تراز و… هرگز شما را در کنار هم قرار نمی دهند.

در اینجا چند نکته اصلی وجود دارد که باید قبل از خرید و استفاده از اسکوتر برقی بالانس در نظر بگیرید:

هاوربرد را از شرکت های معتبر خریداری کنید و همیشه وب سایت های رسمی شرکت های مختلف را برای تجزیه و تحلیل نظرات مشتریان در مورد محصولات خود بررسی کنید. قبل از فرود در جاده، لاستیک ها و شارژ باتری هاوربرد خود را دوباره بررسی کنید هرگز باتری هاوربرد خود را بیش از حد شارژ نکنید زیرا در صورت استفاده طولانی مدت یا در شرایط آب و هوایی شدید ممکن است منجر به ترکیدن آن شود.

قبل از رفتن به جاده، چراغ های هاوربرد خود را بررسی کنید که آیا به درستی کار می کنند از کلاه ایمنی، زانو و آرنج باکیفیت برای محافظت از قسمت های حساس بدن خود استفاده کنید و در صورت بروز هرگونه حادثه آسیبی نبینید. مهمترین نکته این است که از پریدن یا ضربه زدن به سطح سخت با هاوربرد خودداری کنید. هر ضربه محکم به باتری هاوربرد می تواند به باتری آسیب برساند و اتش بگیرد.

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی آفرود طرح اب و اتش اسمارت بالانس

12,000,000 تومان11,790,000 تومانخرید کنید

ویژگی‌ های مهم اسکوتر برقی بالانس :

اسکوتر برقی بالانس
  • اندازه چرخ: اندازه چرخ اسکوتر برقی بالانس بر نوع مسیری که می‌توان از آن استفاده کرد تأثیر می‌گذارد. چرخ‌های کوچکتر برای استفاده در مسیرهای صاف و هموار مناسب هستند، در حالی که چرخ‌های بزرگتر برای استفاده در مسیرهای ناهموار مناسب‌تر هستند.
  • سرعت حداکثر: سرعت حداکثر اسکوتر برقی بالانس بر فاصله‌ای که می‌توان با آن طی کرد تأثیر می‌گذارد. سرعت‌های بالاتر برای مسافت‌های طولانی‌تر مناسب‌تر هستند.
  • برد: برد اسکوتر برقی بالانس بر مسافتی که می‌توان با آن طی کرد تأثیر می‌گذارد. بردهای بالاتر برای مسافت‌های طولانی‌تر مناسب‌تر هستند.
  • زمان شارژ: زمان شارژ اسکوتر برقی بالانس بر مدت زمانی که باید برای شارژ آن صبر کنید تأثیر می‌گذارد. زمان‌های شارژ کمتر برای استفاده‌های روزانه مناسب‌تر هستند.
  • وزن: وزن اسکوتر برقی بالانس بر میزان قابل حمل بودن آن تأثیر می‌گذارد. وزن‌های سبک‌تر برای حمل و نقل آسان‌تر مناسب‌تر هستند.

اسکوترهای برقی بالانس برای استفاده در مسافت‌های کوتاه و رفت و آمد شهری مناسب هستند. همچنین، به دلیل اندازه کوچک و وزن سبک، قابل حمل هستند و می‌توان آن‌ها را به راحتی در خودرو یا وسایل حمل و نقل عمومی قرار داد.

پیشنهاد خرید

چرخ و موتور اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

1,900,000 تومان1,790,000 تومانخرید کنید

فناوری برقی اسکوتر برقی بالانس

اسکوتر برقی بالانس با بهترین فناوری هنوز در مراحل ابتدایی خود هستند. با این حال، در اینجا چند ویژگی جالب برای محصولات مدرن وجود دارد.
مادربردها

اکنون، قبل از اینکه بیش از حد هیجان زده شوید، تقریباً هر اسکوتر خود متعادل کننده به یک مادربرد مجهز شده است. چیزی که باید به دنبال آن باشید مادربردی است که مجهز به سنسورهای ژیروسکوپی باشد. بردهای هاور توسط موتورهای دوتایی که نیرو را به هر چرخ تقسیم می کنند، تغذیه می شوند. مادربرد این قدرت را تنظیم می کند. مادربرد با سنسورهای ژیروسکوپی قادر است نیرو را به طور مساوی بین هر دو چرخ توزیع کند. توانایی انجام این کار منجر به یک سواری نرم، پایدار و بدون لرزش می شود. اگر بین دو برد مشابه انتخاب می‌کنید، یکی را با سنسورهای ژیروسکوپی تهیه کنید.LED ها، بلندگوها، بلوتوث، برنامه ها

بسیاری از محصولات موجود در بازار سعی می کنند شما را با انواع ابزارهای اضافی “Hi-Tech” مبهوت کنند. اشتباه نکنید، داشتن بلندگوها مطمئناً سرگرم کننده است، اما در درجه اول یک کیفیت زیبایی شناختی است. با ارزش ترین فناوری که می توان سراغ آن رفت، فناوری است که مستقیماً با عملکرد مرتبط است. شرکت‌ها می‌دانند که اضافه کردن بلندگوهای بلوتوث بسیار ارزان‌تر از سرمایه‌گذاری در تحقیقات و فناوری افزایش عملکرد است.
سیستم های توقف

از زمان پیدایش اسکوتر برقی بالانس همیشه یک مشکل وجود داشته است، عمر باتری. در اکثر محصولات قدیمی باتری بدون هشدار قبلی قطع می شود. این بدان معناست که سیستم اسکوتر خود متعادل کننده می رود و چرخ ها به هم می ریزند تا متوقف شوند.

اگر با سرعت 10 مایل در ساعت سفر می کنید، ضرر خواهد داشت. همچنین تخته را در گردابی از خراش ها و پلاستیک شکسته پرتاب می کند. سیستم های توقف با ورود شارژ به مراحل پایانی خود به آرامی قدرت را کاهش می دهند و این مشکل را به طور کامل برطرف می کنند. این فناوری به وسایل نقلیه مدرن محدود می شود، اما اگر پول دارید، ارزش سرمایه گذاری در آن را دارد.
فناوری ثبت اختراع

این تنها مهم ترین چیزی است که باید در زمینه فناوری به آن توجه کرد. برای گرفتن حق ثبت اختراع، شرکت ها باید هزینه کنند. همچنین به این معنی است که آنها در سیستمی سرمایه گذاری کرده اند که فکر می کنند محصولشان را بالاتر از رقبا قرار می دهد. به عنوان یک قانون کلی، فناوری ثبت اختراع ارزش سرمایه گذاری را دارد، “آخرین فناوری” ارزش سرمایه گذاری ندارد.

از مزایای اسکوترهای برقی بالانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت حمل آسان
  • هزینه مقرون به صرفه
  • سازگاری با محیط زیست

از معایب اسکوترهای برقی اتوبالانس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت پایین
  • برد کم
  • خطرناک بودن در صورت استفاده نادرست

در هنگام انتخاب اسکوتر برقی بالانس، باید نیازهای خود را در نظر بگیرید. اگر قصد دارید از اسکوتر خود برای مسافت‌های طولانی‌تر یا در مسیرهای ناهموار استفاده کنید، باید یک اسکوتر با ویژگی‌های مناسب را انتخاب کنید.

در ادامه به بررسی برخی از مدل‌های محبوب اسکوتر برقی بالانس می‌پردازیم:

  • اسکوتر برقی اتوبالانس 6.5 اینچ: این اسکوتر دارای چرخ‌های 6.5 اینچی است و برای استفاده در مسیرهای صاف و هموار مناسب است. سرعت حداکثر آن 10 مایل بر ساعت و برد آن 8 تا 10 مایل است.
  • همچنین میتوانید مطالعه کنید: اسکوتر برقی اسمارت بالانس 6.5 اینج 2024
اسکوتر برقی اسمارت بالانس 6.5
  • اسکوتر برقی اتوبالانس 8 اینچ: این اسکوتر دارای چرخ‌های 8 اینچی است و برای استفاده در مسیرهای ناهموار نیز مناسب است. سرعت حداکثر آن 15 مایل بر ساعت و برد آن 10 تا 12 مایل است.
اسکوتر برقی بالانس
  • اسکوتر برقی اتوبالانس 10 اینچ: این اسکوتر دارای چرخ‌های 10 اینچی است و برای استفاده در مسیرهای ناهموار بسیار مناسب است. سرعت حداکثر آن 20 مایل بر ساعت و برد آن 15 تا 17 مایل است.
اسکوتر برقی بالانس

در نهایت، انتخاب بهترین اسکوتر برقی اتوبالانس به نیازها و بودجه شما بستگی دارد.

پیشنهاد خرید

شاسی اسکوتر برقی تعادلی

900,000 تومان890,000 تومانخرید کنید

معرفی بهترین نوع اسکوتر برقی بالانس

پیشنهاد خرید

کیف اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ (هارد کیس)

700,000 تومان690,000 تومانخرید کنید

1- هاوروان دریم Hover-1 Dream

اسکوتر برقی بالانس

منحنی یادگیری کم، موتور 400 وات براشلس و باتری یونی لیتیوم 14 سلولی تنها تعدادی از ویژگی‌هایی هستند که هاوربرد الکتریکی Hover-1 Dream را به یک محصول فوق‌العاده برای kds تبدیل می‌کنند. در واقع، با حداکثر سرعت 7 مایل در ساعت و برد 6 مایل با یک بار شارژ 5 ساعته، Hover-1 Dream تنها چیزی است که می تواند کودک شما را برای مدتی بیرون بیاورد.

همانطور که گفته شد، منحنی یادگیری پایین است و برخی از کاربران اظهار داشتند که یادگیری آن تنها 30 دقیقه طول می کشد. فناوری تعادل خودکار Hover-1 با اطمینان از همسطح بودن تخته با زمین، آن را برای سواران مبتدی و پیشرفته عالی می کند. هاوربرد الکتریکی Hover-1 Dream همچنین دارای حالت‌های سوارکار از مبتدی تا متخصص است.

از دیگر ویژگی های آن می توان به نور LED جلو و همچنین نور LED برای چرخ ها اشاره کرد. اندازه چرخ 6.5 اینچ و حداکثر وزن 220 پوند است. در مورد ایمنی، Hover-1 Dream اگر خیلی سریع حرکت کند یا شرایط سطح ناامن باشد، به سوارکار هشدار می دهد. در نهایت، یک ضمیمه حشره دار به طور جداگانه در دسترس است، در صورتی که احساس می کنید کمی فعالیت کارت گرافیک مناسب است.

مزایا اصلی :

شهودی و آسان برای یادگیری
در صورت ناامن بودن سطح، هشدار هشدار می دهد
روشنایی LED فراوان برای افزایش دید
پیوست باگی موجود است اما به صورت جداگانه فروخته می شود
باتری لیتیوم یون یکپارچه در 5 ساعت شارژ می شود و دارای محافظ ایمنی است

معایب اصلی

برخی از کاربران اشاره کرده اند که مشکلات کنترلی وجود دارد
برخی دریافته‌اند که سن توصیه‌شده باید بالاتر باشد، نه برای بچه‌های خیلی کوچک.

2- هاوربرد FLYING-ANT

اسکوتر برقی بالانس

هاوربرد خود متعادل کننده مورچه پرنده یک برد مورد تایید UL برای کودکان است که برای ایمنی و سختی کودکان ساخته شده است. این هاوربرد شیک و رنگارنگ که برای ارائه یک سواری پایدار به کودک شما طراحی شده است، دارای منحنی یادگیری آسان و ظرفیت بار 44 تا 200 پوند است.

این هاوربرد محکم و قابل حمل سبک است و حمل و نگهداری آن آسان است. ویژگی های مفید عبارتند از پوشش گلگیر، پد ضد لغزش، چراغ نشانگر باتری، چراغ های LED در هر چرخ 6.5 اینچی، بلندگوی بلوتوث و چراغ های جلو LED. با استفاده از موتورهای دوگانه هاب، زمان شارژ تنها 3 تا 5 ساعت است که به شما امکان مسافت 6 مایل و حداکثر سرعت 7 مایل در ساعت را می دهد. این یک هدیه عالی برای کودک شما است، هدیه ای مناسب برای هر موقعیتی و هدیه ای که در طول تابستان از آن لذت خواهد برد.

مزایا اصلی :

واحد تایید شده UL

یادگیری آسان با منحنی یادگیری کم

مدت زمان شارژ 2 تا 3 ساعت برای مسافت 9 مایلی

طراحی رنگارنگ و آینده نگر برای بچه ها جذاب است ی

ک اسپیکر بلوتوث یکپارچه

معایب اصلی

باتری ممکن است برای برخی از کاربران آنقدر دوام نیاورد

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی ۸ اینچ پوسته دو رنگ ( آبی قرمز)

9,000,000 تومان8,580,000 تومانخرید کنید

3- هاوربرد با بلوتوث YHR

اسکوتر برقی بالانس

هاوربرد YHR پایدار و بی‌صدا، مخصوص بچه‌ها ساخته شده است. این اسباب‌بازی حرکتی یکی از اسباب‌بازی‌هایی است که به کودک شما کمک می‌کند تا مهارت‌های حرکتی خوب و درشت خود را در حالی که در امتداد پیاده‌روی محله با سبک و ایمنی حرکت می‌کند، کمک کند.

. YHR که برای عبور از همه اشکال زمین از فرش های داخلی، چمن های چمن زده شده و پیاده رو ساخته شده است، دارای پخش کننده بلوتوث، نورپردازی LED جلو و چرخ است. حداکثر ظرفیت بار 200 پوند، حداکثر سرعت 9 مایل در ساعت، زمان شارژ کوتاه 2 تا 4 ساعت است. قدرت از یک موتور دوگانه 200 وات گرفته می شود که می تواند با یک بار شارژ به برد 9 مایل دست یابد. سیستم ایمنی هوشمند آن‌ها دارای حسگر وزن هوشمند، حفاظت از مدار، نشانگر عمر باتری، نشانگر شارژ، پوسته ضد حریق و لاستیک‌های ضد انفجار 6.5 اینچی است. با نزدیک شدن به تعطیلات، هاوربرد YHR ممکن است هدیه مناسبی برای جوانان خانواده شما باشد

مزایا اصلی :

یادگیری آسان برای بچه ها
سیستم ایمنی هوشمند قابل اعتماد
UL تایید کرد
سازگار با بلوتوث

معایب اصلی :

عمر باتری برای برخی از کاربران به اندازه برخی دیگر طول نمی کشد.

منابع »

https://hoverboardsguide.com/consumer-reports-hoverboard/

.https://transportationevolved.com/best-hoverboard-reviews/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *