اسکوتر برقی و هاوربرد

اسکوتر برقی از کجا بخرم 2024

اسکوتر برقی از کجا بخرم
پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی دریفت طرح آب و آش

13,000,000 تومان12,380,000 تومانخرید کنید

راهنمای جامع پاسخ به سوال اسکوتر برقی از کجا بخرم؟!

هاوربردها از زمان معرفی خود در سال 2015 یک روش حمل‌ونقل مرسوم بوده‌اند. در حالی که این اسکوترهای خود متعادل می‌توانند یک راه سرگرم‌کننده و راحت برای رفت و آمد باشند، اما در صورت عدم تولید درست، خطرات ایمنی بالقوه‌ای را نیز به همراه خواهند داشت. متأسفانه، بسیاری از هاوربردهای تقلبی یا تقلبی در بازار هجوم می‌آورند و پیدا کردن نمونه‌های معتبر را به چالش می‌کشند.

بسیار مهم است که یاد بگیرید چگونه یک هاوربرد تقلبی را شناسایی کنید تا ایمنی خود را تضمین کنید و از حوادث جلوگیری کنید. این مقاله شما را با ویژگی‌های هاوربردهای معتبر، علائم تقلبی، خطرات استفاده از هاوربرد تقلبی و نحوه جلوگیری از خرید هاوربرد تقلبی راهنمایی می‌کند.

ویژگی های هاوربردهای اورجینال:

اسکوتر برقی از کجا بخرم؟

قبل از یادگیری نحوه تشخیص هاوربرد تقلبی، ضروری است که ویژگی های یک هاوربرد معتبر را بدانید. یک هاوربرد واقعی باید دارای ویژگی های زیر باشد:

گواهینامه Underwriters Laboratories (UL) :

ک الزام ایمنی ضروری برای هاوربردها است. این گواهینامه تضمین می کند که هاوربرد استانداردهای ایمنی را برآورده می کند و هیچ گونه خطر آتش سوزی یا الکتریکی ایجاد نمی کند. حتماً برچسب گواهینامه UL را روی بسته بندی یا خود محصول هاوربرد بررسی کنید.


قطعات و مواد با کیفیت

هاوربردهای معتبر باید دارای اجزا و مواد باکیفیت باشند. شاسی، چرخ ها و اجزای داخلی هاوربرد باید محکم و بادوام باشند و کمتر در معرض آسیب و تصادف قرار گیرند. وزن و اندازه هاوربرد نیز باید برای اطمینان از ایمنی و تعادل مناسب باشد.


عمر باتری و زمان شارژ

یک هاوربرد خوب باید عمر باتری طولانی و زمان شارژ سریع داشته باشد. باتری باید چند ساعت دوام بیاورد و زمان شارژ آن نباید بیش از چهار ساعت باشد. این ویژگی قابلیت اطمینان و راحتی هاوربرد را تضمین می کند.


گارانتی و خدمات مشتری:

سازندگان معتبر هاوربرد گارانتی و خدمات مشتری را برای اطمینان از رضایت مشتری ارائه می دهند. هاوربردهای معتبر باید حداقل شش ماه گارانتی داشته باشند که نقص و آسیب را پوشش دهد. سازنده همچنین باید خدمات مشتری عالی داشته باشد و به نگرانی ها و سوالات مشتریان پاسخ دهد.

شاید امروز آن را زیاد دوست نداشته باشید، اما در آینده باید آن را دوست داشته باشید. راهنمای سریع برای بررسی واقعی در مقابل. هاوربرد جعلی من مطمئن هستم که در این مقاله یک چک لیست دقیق را برای اطمینان از یک هاوربرد واقعی و نجات از خرید مزخرف بررسی کرده اید. اما اگر در اینجا زمان کمی دارید، من یک راهنمای سریع می نویسم تا بررسی کنم که آیا معامله عادلانه ای انجام می دهید یا خیر. بیایید این دو دقیقه خواندن را بررسی کنیم که می تواند شما را از هزینه های نابجا نجات دهد.

هاوربردی نخرید که قوانین ایمنی خوبی را تضمین کند. مطمئن شوید که هاوربرد شما دارای علامت C.E است و علامت C.E جعلی نیست بلکه اصلی است. باید هاوربرد، جعبه و شارژر را بررسی کنید تا ببینید آیا کتیبه دقیقی دارند که اطلاعات کامل خود را نشان می دهد یا خیر. اگر چیزی ماهی پیدا کردید، مطمئن شوید که آن را نخرید. برای تمام اطلاعات و جزئیات نوشته شده سازنده، دوشاخه را بررسی کنید.

علاوه بر این، دوشاخه، آداپتورها، سوکت و واحدها باید مطابق با استانداردهای I.S ایرلند و بریتانیا باشند. 401 و BS 1363. دفترچه راهنما را بررسی کنید، زیرا تعداد کمی از جعلی ها کتابچه راهنمای کاربر را ارائه می دهند که دارای اشتباهات املایی یا گرامری است یا منطقی نیست.

بررسی به موقع دفترچه راهنما می تواند شما را از خرید جعلی نجات دهد. همیشه از یک منبع قابل اعتماد، آنلاین یا آفلاین، و از خرده فروشی که اطلاعات کامل را ارائه می دهد، خرید کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل یا شکایت می توانید با فروشنده تماس بگیرید.

خرید از یک کسب و کار ثبت شده، حقوق مصرف کننده را در بر می گیرد. خرید از یک شرکت ثبت نشده شما را از این حقوق محروم می کند. بنابراین کیفیت مشکوک است. U.L. برای بررسی اینکه آیا ایمنی به خطر افتاده است، گواهینامه لازم است. شما هرگز نباید یک ابزار ایمنی را خریداری کنید. آگاه باشید و در امان باشید. این بررسی های سریع می تواند شما را از خرید یک محصول با کیفیت در معرض خطر در امان نگه دارد. امیدوارم و برای شما خریدی خوش و بی خطر داشته باشید.

پیشنهاد خرید

اسکوتر برقی آفرود طرح اب و اتش اسمارت بالانس

12,000,000 تومان11,790,000 تومانخرید کنید

اسکوتر برقی اورجینال در مقابل اسکوتر برقی جعلی

اسکوتر برقی از کجا بخرم

همانطور که امروزه روند رو به رشد است، بازار مملو از اسکوتر برقی با انواع و ویژگی های مختلف شده است. اما با تنوع، بازار به اضافه شدن واقعی و تقلبی نیز افزوده می شود. و قطعاً این چیزی نیست که در مورد آن مصالحه کنید، زیرا تقلبی ممکن است هزینه کمی برای شما داشته باشد. اما اگر یک فاجعه به دلیل یک محصول تقلبی رخ دهد، ممکن است مجبور شوید با جان خود هزینه بالایی بپردازید.

هاوربردها حمل و نقل سازگار با محیط زیست هستند و برای سازگاری با محیط زیست باید با باتری کار کنند. بنابراین هاوربردها یک باتری لیتیومی مصرف می کنند که در صورت عدم نصب صحیح می تواند باعث انفجار شود.

و برای جلوگیری از هر گونه اتفاق ناخواسته، باید یک محصول با کیفیت خوب با U.L. صدور گواهینامه و برای آن خواص، باید یک محصول اصلی و واقعی خریداری کنید.

پیشنهاد خرید

چرخ و موتور اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ

1,900,000 تومان1,790,000 تومانخرید کنید

بهترین نکات برای تعیین وضعیت واقعی در مقابل. هاوربردهای تقلبی:

اسکوتر برقی از مکجا بخرم

تمایز بین واقعی و تقلبی چالش برانگیز است زیرا بازار نسخه های نزدیک ارائه می دهد. بنابراین در اینجا در این مقاله، من قصد دارم چند نکته مهم را مورد بحث قرار دهم که می تواند به شما کمک کند بین محصولات واقعی و تقلبی تفاوت قائل شوید.
نام و املا را بررسی کنید

هنگام خرید هاوربرد، فراموش نکنید که نام برند درست یا غلط نوشته شده است زیرا برخی از شرکت های جعلی نام را با املای اشتباه بازنویسی می کنند تا از مشکلات کپی رایت جلوگیری کنند. همانطور که ممکن است سگوی را با segway که جعلی است گمراه کنید.

بنابراین مراقب شرکت های جعلی باشید که سعی می کنند شما را با توهمات طلسم گمراه کنند. این کپی‌ها شبیه هم هستند، اما این کپی‌ها از مواد ضعیف‌تری ساخته شده‌اند. پس پول خود را هدر ندهید و امنیت خود را با این کپی های ارزان به خطر نیندازید.
قیمت ارزان، کیفیت ارزان

فراموش نکنید که هیچ وعده غذایی رایگان در این دنیا وجود ندارد و هاوربردها ابزارهای گسترده ای هستند. بنابراین اگر کسی هاوربردهای با قیمت بسیار پایین را به شما پیشنهاد می دهد، جعلی است. یک هاوربرد خوب با قیمت کمتر از 250 دلار فقط یک رویا است.

اگر کسی یک هاوربرد کمتر از 150 دلار به شما پیشنهاد می دهد، نمی تواند یک هاوربرد معتبر باشد زیرا قیمت آن کمتر از هر برند معتبری است. بنابراین با چشمان باز رویا نبینید، زیرا نمی تواند واقعی باشد. برای اطلاعات بیشتر، بررسی هاوربرد را بررسی کنید.

قطعاً محصولی بادوام نخواهد بود و در نهایت ضرر مالی خواهد داشت یا حتی می تواند آتش بگیرد.

نگاه کن همیشه مهم است

HoverBoard فقط در مورد تحرک و سرعت نیست، بلکه در مورد ظاهر نیز است. از آنجایی که طراحان حرفه ای و پردرآمد طراحی واقعی می کنند، به شما اطمینان می دهند که بهترین ها را به شما ارائه می دهند. همانطور که طراحان حرفه ای و با دستمزد واقعی را طراحی می کنند، به شما اطمینان می دهند که بهترین ها را به شما ارائه می دهند. یک هاوربرد تقلبی سعی می‌کند نمونه واقعی را کپی کند، اما یک کپی همیشه یک کپی است. این فقط یک تقلید است و یک هاوربرد واقعی همیشه از نظر ظاهری ممتاز است.

بنابراین شما همچنین می توانید از آن به عنوان پارامتری برای تصمیم گیری تقلبی در مقابل واقعی استفاده کنید. یک کپی ارزان قطعاً نمی تواند با ظاهر واقعی یک نسخه واقعی مطابقت داشته باشد.
کتابچه راهنما را به دقت رعایت کنید

محصول واقعی همیشه یک کتابچه راهنمای چشمگیر دارد که برای تسهیل و راهنمایی مصرف کنندگان طراحی شده است. و اگر محصول جعلی است، دفترچه راهنما به شما کمک می کند تا راز را فاش کنید.

بنابراین در رها کردن واقعی در مقابل جعلی، دفترچه راهنما می تواند یک مدرک خوب باشد. بنابراین دفترچه راهنما را رعایت کنید و واقعی را تصمیم بگیرید.

محصول جعلی چنین کتابچه ای را با اشتباهات احتمالی تایپ، گرامری و ترجمه همراه می کند. اما هاوربردهای واقعی با تمام جنبه‌های دفترچه راهنما با علاقه برخورد می‌کنند و هیچ چیزی را بدون توجه نمی‌گذارند، یعنی از کاغذهای لعاب‌دار عالی گرفته تا چاپ درخشان.

تمامی اطلاعات پشتیبانی برجسته و بدون ابهام خواهد بود و تمامی شماره تلفن ها، ایمیل ها و وب سایت ها به اندازه کافی پاسخگو خواهند بود. آنقدر واضح هستند که چیزی برای پنهان کردن ندارند.

راهنمای واقعی هاوربرد به راحتی آنلاین قابل ردیابی است. و اگر دفترچه راهنما به صورت آنلاین در دسترس نباشد، هاوربرد جعلی است.
گواهینامه ها

هاوربردهای واقعی با U.L مناسب ارائه می شوند. گواهی، که تضمین می کند که محصول از خطرات آتش سوزی و شوک ایمن است. هاوربرد جعلی نمی تواند این گواهینامه ها را دریافت کند.

یک هاوربرد تقلبی هرگز نمی‌تواند استانداردهای معاملاتی BS1363 را روی دوشاخه شارژر خود دریافت کند، بنابراین این هاوربرد می‌تواند استاندارد دیگری برای اطمینان از اصالت هاوربرد باشد.

سبک وزن

فناوری ارتقا یافته چند هاوربرد بسیار سبک را در اختیار ما قرار داده است که بسیار خوب هستند. اما سبک وزن بودن همیشه به معنای خوب بودن نیست. این می تواند نتیجه مونتاژ ضعیف و کم درجه باشد.
سر و صدا

مونتاژ درجه بالا از هاوربرد واقعی با هاوربرد تقلبی قابل مقایسه نیست. صدای جیر جیر هاوربرد در مونتاژ با درجه پایین و یک محصول تقلبی مشهود است.
معایب خرید هاوربرد تقلبی

اگر یک هاوربرد تقلبی بخرید، بله، در واقع، سوار آن خواهید شد. این عالی نیست زیرا در حین سواری، می توانید بخشی از موقعیت خطرناکی باشید که می تواند در طول سواری با این هاوربرد جعلی رخ دهد.
مشکل باتری

این خطرناک ترین مشکلی است که می تواند در طول سواری با هاوربرد تقلبی شما رخ دهد. از آنجایی که هاوربرد جعلی است، در واقع هیچ گواهینامه ای نخواهد داشت. این بدان معناست که استفاده از آن بی خطر نیست. حوادثی که در گذشته رخ داده است به وضوح نشان می دهد که این خطرناک ترین قسمت هاوربرد است.

هرگاه حادثه آتش سوزی با هاوربرد رخ دهد، این باتری مسئول آتش سوزی است.

دوم اینکه باتری می تواند مشکلات دیگری را برای شما ایجاد کند. مشکل دیگر این است که ممکن است در میانه راه باشید و ناگهان متوجه شوید که باتری کاملاً خالی شده است. شما در میانه راه هستید و نمی توانید حرکت کنید. حالا چکار کنم؟ کاری برای انجام دادن ندارید جز اینکه هاوربرد را بردارید و آن را تا جایی که باید دوباره شارژ کنید حمل کنید.
مشکل قاب

مشکل دیگری که ممکن است با آن مواجه شوید مشکل فریم است. قاب می تواند زندگی شما را بدبخت کند. بدبختی می تواند کشنده باشد. قاب را می توان به راحتی در طول مسیر شکست. اگر این اتفاق بیفتد، می تواند یک مشکل اساسی برای شما ایجاد کند. اگر قاب در طول راه خراب شود، این می تواند باعث تصادف قابل توجهی شود. ثانیاً کل پول از بین می رود.
هدر دادن پول

این یک هدر دادن کامل پول است. هدر دادن پول تنها باعث هدر رفتن پول نمی شود. این باعث می شود تلاش شما هزینه ای را که برای خرید هاوربرد تقلبی و زمانی که صرف خرید هاوربرد تقلبی کرده اید هدر دهد.

اینها تنها برخی از مشکلات هاوربرد جعلی هستند که در صورت خرید از آن رنج خواهید برد. یک لیست کامل وجود دارد که باید مدیریت شود. این مشکل تا زمانی که از شر آن خلاص شوید ادامه خواهد داشت.

پیشنهاد خرید

شاسی اسکوتر برقی تعادلی

900,000 تومان890,000 تومانخرید کنید

فروشگاه های معتبر در جواب به سوال اسکوتر برقی از کجا بخرم

اسکوتر برقی از کجا بخرم

اسکوترهای برقی را می توان از فروشگاه های آنلاین و آفلاین خریداری کرد. برخی از فروشگاه های آنلاین معتبر که اسکوترهای برقی می فروشند عبارتند از:

اسکوتر برقی از کجا بخرم
اسکوتر برقی از کجا بخرم
  • AliExpress فروشگاه آنلاین
اسکوتر برقی از کجا بخرم

برخی از فروشگاه های آنلاین داخلی معتبر که امکان خرید حضوری هم دارند عبارتند از:

  • فروشگاه اسکوتریا
  • فروشگاه ساپتک اسپرتد
  • فروشگاه ساپتک سیتی
  • فروشگاه ایران اسکوتر
  • فروشگاه بازرگانی اریسو

هنگام خرید اسکوتر برقی، به عواملی مانند نوع، برند، قیمت، و مشخصات فنی توجه کنید. همچنین، از فروشگاهی خرید کنید که دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش باشد.

پیشنهاد خرید

کیف اسکوتر برقی ۶.۵ اینچ (هارد کیس)

700,000 تومان690,000 تومانخرید کنید

نکات قبل از خرید اسکوتر برقی:

اسکوتر برقی از کجا بخرم
  • نوع اسکوتر برقی را که می خواهید مشخص کنید. اسکوترهای برقی در انواع مختلفی مانند اسکوترهای ایستاده، اسکوترهای اسکیت برد، اسکوترهای صندلی دار و اسکوترهای تاشو موجود هستند.
  • برند اسکوتر برقی را که می خواهید انتخاب کنید. برخی از برندهای معتبر اسکوتر برقی عبارتند از Xiaomi، Segway، Ninebot، و Razor.
  • بودجه خود را تعیین کنید. قیمت اسکوترهای برقی از چند میلیون تومان تا چند ده میلیون تومان متغیر است.
  • مشخصات فنی اسکوتر برقی را بررسی کنید. عواملی مانند حداکثر سرعت، حداکثر برد، وزن قابل حمل، و اندازه لاستیک ها را در نظر بگیرید.
  • از فروشگاهی خرید کنید که دارای ضمانت نامه و خدمات پس از فروش باشد.

امیدوارم این اطلاعات مفید باشد و به جواب سوال اسکوتربرقی از کجا بخرم رسیده باشید :))

همچنین میتوانید مطالعه کنید:نکات بسیار مهم قبل از خرید اسکوتربرقی که باید بدانید !

منابع:https://hoverboardsguide.com/how-to-spot-a-fake-vs-real-hoverboard/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *