اسکوتر برقی بچه گانه C2 Pro سگوی ناین بات
اسکوتر برقی بچه گانه C2 Pro سگوی ناین بات قیمت اصلی 35,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 32,900,000 تومان است.
بازگشت به محصولات
اسکوتر برقی دریفت طرح آب و آش
اسکوتر برقی دریفت طرح آب و آش قیمت اصلی 13,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 12,980,000 تومان است.

اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات

189 نفر در حال مشاهده محصول هستند

قیمت محصول:​

قیمت اصلی 40,000,000 تومان بود.قیمت فعلی 35,900,000 تومان است.

ارسال سریع سفارشات

در همان روز استان تهران

ضمانت اصالت کالا

محصول اورجینال

ضمانت قیمت و کیفیت کالا

بهتر از ما نیست !

پشتیبانی و مشاوره رایگان

قبل از خرید و بعد از خرید

پرداخت درب منزل

امکان پرداخت درب منزل استان تهران

توضیحات

اسکوتر برقی سگوی ناین بات مدل E2

Ninebot KickScooter E2

اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات یک آپدیت مورد انتظار برای خط اسکوترهای برقی ارزان قیمت Ninebot است. این اسکوتر برقی برای کسانی که اغلب مسافت‌های کوتاه مانند رفتن به دفتر کار و یا ایستگاه مترو را طی می‌کنند، گزینه‌ای عالی خواهد بود.

اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات با طراحی شیک، نمایشگر LED و عملکرد قابل اعتماد، می‌تواند تا 25 کیلومتر را تنها با یک بار شارژ کامل طی کند.

طراحی مدرن اسکوتر برقی سری E2 با پایه باریک و کفی جادار و جلوباز، سواری نرم و لذت بخشی را برای شما تضمین می‌کند.

اسکوتر برقی سگوی ناین بات مدل E2

موتور قدرتمند

اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات به یک موتور براشلس با توان 250 وات مجهز است که اسکوتر را قادر می‌سازد تا به راحتی به حداکثر سرعت 25 کیلومتر در ساعت برسد. این موتور به لطف اتلاف حرارت بهبود یافته، قادر است به طور خلاصه حداکثر قدرت 450 وات را ارائه دهد. بنابراین با اسکوتر برقی E2 می‌توانید با اطمینان از شیب‌های 12 درجه بالا بروید.

اسکوتر برقی سگوی ناین بات مدل E2

باتری جمع و جور

یک باتری ۲۲۰ وات ساعتی (۱۰۲۰۰ میلی آمپر ساعت) همراه با یک موتور کم مصرف، بردی تا ۲۵ کیلومتر را با یک بار شارژ برای اسکوتر برقی فراهم می‌کند. باتری در حدود ۷.۵ ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.

 

مجهز به سیستم کنترلر BMS

نسل بعدی سیستم مانیتورینگ باتری (BMS) به طور مداوم طیف وسیعی از پارامترها را برای محافظت در برابر اتصال کوتاه، جریان، بیش از حد دما، شارژ بیش از حد و تخلیه بیش از حد، نظارت می‌کند و عمر باتری را افزایش می‌دهد.

 

قاب قدرتمند

قاب اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات از فولاد ساختاری پرکربن SPFH590 ساخته شده که به شدت از نظر قابلیت اطمینان آزمایش شده است و در صنعت خودروسازی کاربرد فراوانی دارد و می تواند سواری تا وزن 90 کیلوگرم را به راحتی پشتیبانی کند. برای اطمینان از دوام، آزمایش‌های سخت جاده‌ای ۳۰۰۰ کیلومتری را پشت سر گذاشته است.

اسکوتر برقی سگوی ناین بات مدل E2

قابلیت ضدآب

تمام لوازم الکترونیکی اسکوتر برقی E2 طبق استاندارد IPX4 در برابر آب محافظت می‌شود و باتری در یک جعبه مهر و موم شده با درجه حفاظت IPX6 محصور شده است. بنابراین دیگر نگران اسکوتر سواری در روزهای بارانی و عبور از گودال‌های کوچک پر از آب نباشید.

 

لاستیک‌های ژله‌ای توپر ضد پنچری

به نظر شما کلید یک سواری فوق العاده چیست؟ همه چیز از لاستیک‌ها شروع می‌شود.

Ninebot KickScooter E2 مجهز به تایرهای ژله‌ای توپر با قطر ۸.۱ اینچ است. برخلاف لاستیک‌های جامد نسبتاً سفت و سخت نسل قبلی، این محصول دارای حفره‌هایی است که باعث جذب ضربه در هنگام رانندگی می‌شود. چنین لاستیک‌هایی در مقابل پنچری مقاوم هستند و به طور کلی نیازی به نگهداری ندارند!

اسکوتر برقی سگوی ناین بات مدل E2

سیستم ترمز

Ninebot E2 مجهز به سیستم ترمز ترکیبی است که به راننده اجازه می دهد تا توقفی سریع و ایمن داشته باشد. یک ترمز مکانیکی از نوع درام در عقب و یک ترمز مکانیکی در جلو نصب شده است. ترمز الکترونیکی با E-ABS و سیستم احیا کننده به عنوان یک فناوری نوین، نقشی انقلابی در ارتقای کارایی و برد مسافتی وسایل نقلیه برقی ایفا می‌کند.

 

قابلیت تاشوندگی

طراحی اسکوتر برقی با قابلیت تاشو به شما این امکان را می‌دهد که آن را به صورت جمع و تاشده در خانه یا محل کار نگهداری کنید. با وجود این قابلیت می‌توانید اسکوتر خود را به راحتی در آسانسور، واگن مترو یا صندوق عقب ماشین جا دهید و با خود به هرجا ببرید. تنها کافیست زبانه قفل را بچرخانید، ستون فرمان را پایین بیاورید و آن را به براکت مخصوص روی گلگیر عقب بچسبانید – کار تمام است!

اسکوتر برقی سگوی ناین بات مدل E2

چراغ‌های جلو

برای بالا بردن ایمنی در هنگام استفاده، اسکوتر برقی مجهز به چراغ جلوی LED پرنور 2.1 واتی شده است که تا 13.5 متر جلوتر را روشن می‌کند. با توجه به اینکه زاویه پرتو 30 درجه است و به سمت پایین هدایت می‌شود، چشمان عابران پیاده و وسایل نقلیه‌ای که از روبرو به سمت شما می‌آیند را آزرده نمی‌کند.

همچنین KickScooter E2 به چراغ ترمز عقب و بازتابنده های جانبی مجهز شده است.

 

صفحه نمایش ۲.۸ اینچی

اسکوتر برقی سری E2 سگوی ناین بات دارای داشبورد LED بزرگ ۲.۸ اینچی است که سرعت و سطح باتری را در یک نگاه به شما نمایش می‌دهد! برای راحتی بررسی المان‌های صفحه نمایش در حین سواری، صفحه نمایش با زاویه شیب ۲۵ درجه به صورت ارگونومیک برای راحتی بر روی اسکوتر تعبیه شده است.

اسکوتر برقی سگوی ناین بات مدل E2

خرید اسکوتر برقی دسته دار تاشو E2 سگوی ناین بات

اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات توسط مجموعه اریسو عرضه می‌شود. این مجموعه در جهت تسهیل خرید برای مشتریان عزیز در سراسر کشور علاوه بر امکان خرید حضوری، خرید از طریق وبسایت، واتس اپ و خرید تلفنی را نیز امکان‌پذیر کرده است.

گارانتی اسکوتر برقی E2

انواع اسکوتر برقی موجود در فروشگاه اریسو دارای گارانتی معتبر هستند که به صورت مکتوب در فاکتور کالا درج می‌گردد. همچنین ۵ سال خدمات پس از فروش توسط واحد فنی هابی سنتر، بعد از اتمام دوره گارانتی برای مشتریان عزیز در دسترس خواهد بود.

.

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسکوتر برقی E2 سگوی ناین بات”

رضایت شما عزیزان

رضایت شما عزیزان

Suggested products

محصولات مرتبط